Hymer panostaa Suomeen

12.7.2017 15:18 | Best-Caravan Oy

Best-Caravan aloittaa saksalaismerkin maahantuonnin.

Hymer juhlii 60. toimintavuottaan ja sen kunniaksi on valmistettu erilaisia Edition 60 -juhlamalleja, kuten ML-T 570 ja ML-I 570. Molemmissa autoissa on Mercedes-Benz Sprinterin alusta.

Euroopan johtava matkailuajoneuvovalmistaja Hymer laajentaa myyntiverkostoaan Suomessa merkittävästi. Myyntipisteiden määrä nousee kuudesta yhteentoista. Uutena maahantuojana aloittaa Best-Caravan Oy, jolla on toimipisteet Hyvinkäällä, Espoossa, Kuopiossa, Tampereella ja Turussa.

- Suomen matkailuajoneuvomarkkinat ovat lupaavassa kasvussa ja haluamme olla siinä mukana entistä laajemmalla myyntiverkostolla. Olemme varmoja, että kun Hymerin saatavuus paranee merkittävästi, myös markkinaosuutemme kasvaa. Best-Caravanin kautta vahvistuu myös laadukas huoltoverkosto entistä kattavammaksi, sanoo Hymerin toimitusjohtaja Bernhard Kibler.

Best-Caravanilla Hymerin tuotteet täydentävät tarjontaa omilla vahvuuksillaan:

- Matkailuautojen osalta keskeistä on se, että Hymer rakentaa Fiatin ohella myös Mercedes-Benzin alustalle. Mallisto on laaja aina korkeatasoisesta ja kompaktista retkeilyauto Grand Canyon S:stä premium-luokan StarLineen. Uusia Mersu-alustaisia matkailuautoja ei ole meillä ollut muutamaan vuoteen, joten patoutunutta kysyntää niille on varmasti vakioasiakaskunnassammekin, kertoo Best-Caravanin toimitusjohtaja Lasse Sorvari.

Yksi yhtiötä kiinnostanut tuoteryhmä ovat myös Hymer-Eriba -matkailuvaunut:

- Viime vuosina talviolosuhteisiin varustettujen vaunujen merkkikirjo on harventunut. Nyt pystymme sellaisen tarjoamaan Hymer-Eriba Nova-sarjalla. Novassa on kolmessa eri varustetasossa kaikkiaan 13 pohjaratkaisua, joten valinnanvaraa riittää. Vaunujen perusvarustetaso tulee olemaan korkea ja niillä selvitään hienosti myös talviolosuhteissa, Sorvari kiittelee.

Ensimmäiset Hymer-Eriba -vaunut nähdään Best-Caravanin osastolla Lahden Caravanmessuilla 15.-17. syyskuuta.

Best-Caravanin lisäksi Hymerin matkailuajoneuvoja myyvät Hymercenter Espoossa sekä Rinta-Joupin Autoliikkeen toimipisteet Kempeleessä, Tervajoella, Porissa, Turussa ja Espoossa.

Best-Caravan
toimitusjohtaja Lasse Sorvari
lasse.sorvari@best-caravan.fi
puh. 040-568 5900

Erwin Hymer Group Suomi Oy
merkkivastaava Vesa Riihinen
vesa.riihinen@erwinhymergroup.com
puh. 040-761 5155

Kuvat

Lataa
Hymer-Eriba Nova -matkailuvaunusarjassa keskitetty erityisesti talviominaisuuksiin.
Lataa
Hymerin toimitusjohtaja Bernhard Kibler (vas.) ja Best-Caravanin toimitusjohtaja Lasse Sorvari sopivat maahantuonnin aloittamisesta toukokuussa Saksan Bad Waldseessa.

Best-Caravan Oy
Avainkierto 11
05840 Hyvinkää

HYMER on osa saksalaista Erwin Hymer Group -konsernia, joka on Euroopan suurin matkailuajoneuvojen valmistaja. Erwin Hymer Groupin liikevaihto on 1,9 miljardia euroa ja se valmistaa vuosittain yli 50 000 matkailuajoneuvoa. Konsernin palveluksessa on noin 5500 alan ammattilaista.

Lisätietoja: www.erwinhymergroup.com ja www.hymer.com.

BEST-CARAVAN on suomalainen täyden palvelun caravankauppaketju. Vuonna 2003 perustettu yhtiö toimii Hyvinkäällä, Espoossa, Kuopiossa, Tampereella ja Turussa. Yhtiön työllistää 45 caravanalan ammattilaista ja kuluvan vuoden liikevaihto tulee olemaan noin 28 miljoonaa euroa.

Lisätietoja: www.bestcaravan.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi