Hypo julkistaa Asuntomarkkinakatsauksen perjantaina 22.5.2020 klo 0:01

Ennakkotiedote Hypon Asuntomarkkinakatsauksesta 2/2020: Korona hyydytti kaupan ja näkyy asuntomarkkinoilla lukemattomilla tavoilla. Missä mennään juuri nyt ja miltä lähikuukaudet näyttävät? Katsaus tulee julki heti puolenyön jälkeen varhain perjantaina 22.5.2020 klo 0:01.

Osavuosikatsauksen 1.1.–31.3.2020 mukaan Hypo-konsernin tase oli 3,1 miljardia euroa, ydinvakavaraisuus 13,6 %, luottokanta 2,5 miljardia euroa, talletukset 1,5 miljardia euroa, järjestämättömät luotot 0,26 % ja liikevoitto 1,0 miljoonaa euroa. Asiakkaita konsernilla on lähes 28 000.

Hypo julkistaa Asuntomarkkinakatsauksen lauantaina 22.8.2020 klo 0:0117.8.2020 07:36:38 EESTTiedote

Ennakkotiedote Hypon Asuntomarkkinakatsauksesta 3/2020: Koronakesänä asuntomarkkinat ovat palanneet kauppamäärissä kohti viime vuoden lukuja. Mitä lukujen takana on ja miltä syksy näyttää? Mikä on poikkeustilanteen saldo kokonaistilanteelle? Mannerlaatat eivät ole järkkyneet koronan vuoksi, mutta alueellisesti sillä on ollut suuria vaikutuksia. Tämä kaikki Asuntomarkkinakatsauksessa heti vuorokauden vaihduttua lauantaina 22.8.2020 klo 0:01.