Hypo julkistaa Asuntomarkkinakatsauksen torstaina 27.2. klo 0:01

Ennakkotiedote Hypon Asuntomarkkinakatsauksesta 1/2020: tiedot kertovat vilkkaasta menosta asuntomarkkinoilla, mutta kuinka vilkasta se onkaan. Lisäksi paljon muuta, muun muassa vuokratonttien "pääkaupunki" Suomessa. Katsaus julki heti puolenyön jälkeen varhain torstaina.

Tilinpäätöstiedotteen 1.1.–31.12.2019 mukaan Hypo-konsernin tase oli 3,2 miljardia euroa, ydinvakavaraisuus 13,4 %, luottokanta 2,6 miljardia euroa, talletukset 1,6 miljardia euroa, järjestämättömät luotot 0,1 % ja liikevoitto 8,4 miljoonaa euroa. Asiakkaita konsernilla on yli 27 000.

Hypo julkistaa Asuntomarkkinakatsauksen lauantaina 22.8.2020 klo 0:0117.8.2020 07:36:38 EESTTiedote

Ennakkotiedote Hypon Asuntomarkkinakatsauksesta 3/2020: Koronakesänä asuntomarkkinat ovat palanneet kauppamäärissä kohti viime vuoden lukuja. Mitä lukujen takana on ja miltä syksy näyttää? Mikä on poikkeustilanteen saldo kokonaistilanteelle? Mannerlaatat eivät ole järkkyneet koronan vuoksi, mutta alueellisesti sillä on ollut suuria vaikutuksia. Tämä kaikki Asuntomarkkinakatsauksessa heti vuorokauden vaihduttua lauantaina 22.8.2020 klo 0:01.