Hypo julkistaa Talouskatsauksen perjantaina 17.1. klo 0:01

Ennakkotiedote: Hypon Talouskatsaus 1/2020 avaa Suomen tämän vuoden talouskasvun tärkeimmän tekijän. Varhain perjantaina 17.1.2020 klo 0:01.

Suomen Hypoteekkiyhdistys on Suomen vanhin valtakunnallinen ja yksityinen luottolaitos, perustettu 1860. Hypo-konserni on kaikista pankki- ja vakuutusyhtiöistä riippumaton, jäsentensä omistama keskinäinen yhtiö, joka toiminnassaan on erikoistunut pelkästään asuntorahoitukseen. Konserniin kuuluu myös vuonna 2002 perustettu talletuspankki, Suomen AsuntoHypoPankki Oy.

Hypo julkistaa Asuntomarkkinakatsauksen lauantaina 22.8.2020 klo 0:0117.8.2020 07:36:38 EESTTiedote

Ennakkotiedote Hypon Asuntomarkkinakatsauksesta 3/2020: Koronakesänä asuntomarkkinat ovat palanneet kauppamäärissä kohti viime vuoden lukuja. Mitä lukujen takana on ja miltä syksy näyttää? Mikä on poikkeustilanteen saldo kokonaistilanteelle? Mannerlaatat eivät ole järkkyneet koronan vuoksi, mutta alueellisesti sillä on ollut suuria vaikutuksia. Tämä kaikki Asuntomarkkinakatsauksessa heti vuorokauden vaihduttua lauantaina 22.8.2020 klo 0:01.