Hypo julkistaa talouskatsauksen torstaina 15.7.2021 klo 0:01

Ennakkotiedote talouskatsauksesta 2/2021: Koronarokotteet purevat ja ne näkyvät talouskasvussa. Kuinka vahvaa kasvu on ja miten eri toimialoilla näkyvät taudin jäljet? Kuinka paljon etätöitä onkaan tehty? Hypon Talouskatsaus julki varhain yöllä torstaina 15. heinäkuuta 2021 klo 0:01.

Osavuosikatsauksen 1.1.–31.3.2021 mukaan Hypo-konsernin tase oli 3,5 miljardia euroa, ydinvakavaraisuus 13,5 %, luottokanta 2,6 miljardia euroa, talletukset 1,6 miljardia euroa, järjestämättömät luotot 0,1 % ja liikevoitto 1,1 miljoonaa euroa. Asiakkaita konsernilla on yli 27 000.

Korona, korot ja kaupungistuminen21.5.2021 00:05:00 EEST | Tiedote

Hypon Asuntomarkkinakatsaus 1/2021, no. 77 - Kolme vahvaa k:ta eli korona, korot ja kaupungistuminen ohjaavat kuumana käyvää asuntokauppaa. Yksi koronakriisin suurimpia yllätyksiä on se, ettei pahin pandemia 100 vuoteen suinkaan karkottanut kasvukeskusten vetovoimaa, vaan kasvukolmion kärjet ovat entistäkin valovoimaisemmat. Eurot eivät valehtele. Asuntorahoittajien luottamus suomalaisiin kaupunkialueisiin vahvistuu entisestään.

Hypo julkistaa asuntomarkkinakatsauksen perjantaina 21.5.2021 klo 0:0117.5.2021 11:28:44 EEST | Tiedote

Ennakkotiedote Hypon Asuntomarkkinakatsauksesta 2/2021: Asuntokauppa käy nyt kuumana: kaupunkien asunnot viedään käsistä ja lainakanta kasvaa. Hypon katsauksessa kerrotaan, mitkä tekijät ohjaavat asuntomarkkinoita tällä hetkellä ja ennustetaan, mihin mennään koronan jälkeen. Mikä onkaan kolmen k:n sääntö? Hypo julkistaa näkymät ja ennusteet vuoden toisessa asuntomarkkinakatsauksessaan varhain perjantaiaamuna 21. toukokuuta 2021 klo 0:01.