Hyväntekeväisyyshuutokauppa Kauppakeskus Myllyssä lankalauantaina

Visit Naantali ja Hellman huutokaupat järjestävät hyväntekeväisyyshuutokaupan Kauppakeskus Myllyssä lankalauantaina 20.4. Samassa yhteydessä Team Rynkeby- God Morgon Turku esittelee hyväntekeväisyysjärjestön toimintaa ja menopelejään matkalle kohti Pariisia.

Hyväntekeväisyyshuutokaupan tuotto menee lyhentämättömänä Sylva ry:lle. Sylva ry tukee syöpään sairastuneita lapsia ja nuoria ja heidän perheitään.

Huutokaupassa on paljon upeita tuotteita ja palveluja ja ne huudetaan klo 11.30 ja 14.30. Meklarina toimii Janne Porkka.

Tapahtumassa on lisäksi Rokki-Kokin lastenkonsertti, Marlin Onnenpyörä, Reebok Crossfit Turun lasten temppurata ja hahmoja, joita voi tulla halimaan. Kaikki tapahtumassa mukana olevat tukevat hyvää asiaa ja tulevat veloituksetta mukaan.

Paikalla on myös hyväntekeväisyyspyöräilyjoukkueen Team Rynkeby – God Morgon Turku tiimin edustajia polkemassa omia menopelejään ja esittelevät mielellään hyväntekeväisyysorganisaation toimintaa.

Lisätietoja:

Tarja Rautiainen, p. 040 7478847

tarja.rautiainen@visitnaantali.com

Myllyn pyöräily 2018

Smaku Tour rantautuu Naantaliin - herkullinen päätapahtuma 15.6.2019 Kaivohuoneella!6.6.2019 15:00:00 EESTTiedote

Jo kolmena kesänä Porvoossa toteutettu, huippusuosion saanut ruokatapahtuma Smaku saapuu kesäkuussa Naantaliin. Smakun aikana 6.-14.6.2019 on mahdollisuus kierrellä maistelemassa ravintoloiden ja kahviloiden smakuannoksia 7 euron hintaan. Jokainen ravintola toteuttaa Smakua varten maisteluversion vähintään yhdestä alku-, pää- tai jälkiruoka-annoksesta. Tervetuloa kiertelemään Naantalin sataman alueen ravintoloissa yhdessä herkutellen!

Missejä, meripelastusta ja Samuli Edelmann21.5.2019 12:15:35 EESTTiedote

Ohjusvene Naantaliin messuvierailla on mahdollisuus tutustua kaikkina kolmena messupäivänä rajattuina kellonaikoina. Messujen ohjelmalavalla nähdään jälleen Fashion Teamin muotinäytöksiä ja messujen päätteeksi kruunataan Miss Model of the World -osakilpailun voittaja. Messujen avajaisia vietetään perjantaina klo 16.00, jolloin messut avaa kansanedustaja Vilhelm Junnila. Messujen avauspäivää juhlistetaan klo 22.30 flyboard-taituri Vadim Nekhaevin led-valonäytöksellä.