Hyväntekeväisyyshuutokauppa Kauppakeskus Myllyssä lankalauantaina

Visit Naantali ja Hellman huutokaupat järjestävät hyväntekeväisyyshuutokaupan Kauppakeskus Myllyssä lankalauantaina 20.4. Samassa yhteydessä Team Rynkeby- God Morgon Turku esittelee hyväntekeväisyysjärjestön toimintaa ja menopelejään matkalle kohti Pariisia.

Hyväntekeväisyyshuutokaupan tuotto menee lyhentämättömänä Sylva ry:lle. Sylva ry tukee syöpään sairastuneita lapsia ja nuoria ja heidän perheitään.

Huutokaupassa on paljon upeita tuotteita ja palveluja ja ne huudetaan klo 11.30 ja 14.30. Meklarina toimii Janne Porkka.

Tapahtumassa on lisäksi Rokki-Kokin lastenkonsertti, Marlin Onnenpyörä, Reebok Crossfit Turun lasten temppurata ja hahmoja, joita voi tulla halimaan. Kaikki tapahtumassa mukana olevat tukevat hyvää asiaa ja tulevat veloituksetta mukaan.

Paikalla on myös hyväntekeväisyyspyöräilyjoukkueen Team Rynkeby – God Morgon Turku tiimin edustajia polkemassa omia menopelejään ja esittelevät mielellään hyväntekeväisyysorganisaation toimintaa.

Lisätietoja:

Tarja Rautiainen, p. 040 7478847

tarja.rautiainen@visitnaantali.com

Myllyn pyöräily 2018

Kuka heitetään mereen tänä vuonna ja saa kylmän kylvyn?19.7.2019 13:38:34 EESTKutsu

Naantali valmistautuu jälleen Valtakunnan Virallisen Unikeonpäivän ™ viettoon. Suomen ja Valtakunnan Virallinen Unikeko ™ 2019 heitetään mereen perinteitä noudattaen lauantaina 27.7.2019 klo 7.00 Naantalin vanhassa kaupungissa. Tervetuloa seuraamaan tuoreen Unikeon mereen heittämistä sekä sen jälkeen nauttimaan aamiaista Wanhan Kaivohuoneen terassille. Tuore Unikeko 2019 liittyy aamiaiselle noin klo 7.30. Unikeonpäivän vietto aloitetaan jo pe 26.7. jolloin markkinat avautuvat klo 15 ja klo 17 alkaen tanssitaan Kirkkopuistossa Sekahaku ry:n ja Semitesin johdolla. Kirkkopuistossa on tuttuun tapaan ohjelmaa non-stop la 27.7. ja päivä huipentuu Unikekokonserttiin, jossa Kimmo Blomin ja Miracle Bandin Queen Show. Liitteenä päivän ohjelma, Unikeon perinne ja Unikeot kautta aikojen Naantalissa. Unikeonpäivän lisätiedot, ilmoittautuminen aamiaiselle sekä Unikeon yksittäiset haastatteluajat: Tarja Rautiainen, p. 040 747 8847 Ystävällisin Unikekoterveisin Tarja Rautiainen

Smaku Tour rantautuu Naantaliin - herkullinen päätapahtuma 15.6.2019 Kaivohuoneella!6.6.2019 15:00:00 EESTTiedote

Jo kolmena kesänä Porvoossa toteutettu, huippusuosion saanut ruokatapahtuma Smaku saapuu kesäkuussa Naantaliin. Smakun aikana 6.-14.6.2019 on mahdollisuus kierrellä maistelemassa ravintoloiden ja kahviloiden smakuannoksia 7 euron hintaan. Jokainen ravintola toteuttaa Smakua varten maisteluversion vähintään yhdestä alku-, pää- tai jälkiruoka-annoksesta. Tervetuloa kiertelemään Naantalin sataman alueen ravintoloissa yhdessä herkutellen!

Missejä, meripelastusta ja Samuli Edelmann21.5.2019 12:15:35 EESTTiedote

Ohjusvene Naantaliin messuvierailla on mahdollisuus tutustua kaikkina kolmena messupäivänä rajattuina kellonaikoina. Messujen ohjelmalavalla nähdään jälleen Fashion Teamin muotinäytöksiä ja messujen päätteeksi kruunataan Miss Model of the World -osakilpailun voittaja. Messujen avajaisia vietetään perjantaina klo 16.00, jolloin messut avaa kansanedustaja Vilhelm Junnila. Messujen avauspäivää juhlistetaan klo 22.30 flyboard-taituri Vadim Nekhaevin led-valonäytöksellä.