Hyväntekeväisyyshuutokauppa Kauppakeskus Myllyssä lankalauantaina

Visit Naantali ja Hellman huutokaupat järjestävät hyväntekeväisyyshuutokaupan Kauppakeskus Myllyssä lankalauantaina 20.4. Samassa yhteydessä Team Rynkeby- God Morgon Turku esittelee hyväntekeväisyysjärjestön toimintaa ja menopelejään matkalle kohti Pariisia.

Hyväntekeväisyyshuutokaupan tuotto menee lyhentämättömänä Sylva ry:lle. Sylva ry tukee syöpään sairastuneita lapsia ja nuoria ja heidän perheitään.

Huutokaupassa on paljon upeita tuotteita ja palveluja ja ne huudetaan klo 11.30 ja 14.30. Meklarina toimii Janne Porkka.

Tapahtumassa on lisäksi Rokki-Kokin lastenkonsertti, Marlin Onnenpyörä, Reebok Crossfit Turun lasten temppurata ja hahmoja, joita voi tulla halimaan. Kaikki tapahtumassa mukana olevat tukevat hyvää asiaa ja tulevat veloituksetta mukaan.

Paikalla on myös hyväntekeväisyyspyöräilyjoukkueen Team Rynkeby – God Morgon Turku tiimin edustajia polkemassa omia menopelejään ja esittelevät mielellään hyväntekeväisyysorganisaation toimintaa.

Lisätietoja:

Tarja Rautiainen, p. 040 7478847

tarja.rautiainen@visitnaantali.com

Myllyn pyöräily 2018

ARTESAANIRUOAN SM-KILPAILUT RASEKOSSA SYKSYLLÄ 2020, MATHANTVERK FM VID RASEKO HÖSTEN 202020.5.2020 10:20:50 EESTTiedote

Raseko Raision seudun koulutuskuntayhtymä järjestää yhteistyössä Suomen artesaaniruoka ry:n kanssa artesaaniruoan SM-kilpailut ja seminaarikokonaisuuden 14. – 16.10.2020 Raisiossa Rasekon kampusalueella. Kilpailut järjestetään viidettä kertaa. Tänä vuonna erityisteemana on saariston ruokamatkailu. Artesaaniruoka SM-kilpailun ohessa on luvassa mm. mielenkiintoisia ruoka-aiheisia seminaareja, Lähiruokamarkkinat, uutuustuotteiden maistatuksia ja kohtaamisia ruoasta kiinnostuneiden kanssa.

Ennätysmäärä yrityksiä Team Rynkebyn mukana tukemassa vakavasti sairaita lapsia – Suomen Team Rynkeby – God Morgon polkee heinäkuussa Pariisiin jo kahdeksatta kertaa24.2.2020 08:48:00 EETTiedote

Eurooppalaiset Team Rynkeby –hyväntekeväisyysjoukkueet onnistuivat jälleen tekemään varainkeruuennätyksen vakavasti sairaiden lasten hyväksi. Kaikkiaan 1 541 yrityksen ja yhteisön logot painetaan Team Rynkeby -joukkueiden ajoasuihin merkiksi tuestaan vakavasti sairaille lapsille. Joukkueita on yhteensä 57, mukana ovat kaikki pohjoismaat sekä Saksa ja Sveitsi.

Naantalin Kirjahyrrä vakiinnuttamassa asemansa19.11.2019 08:11:00 EETTiedote

Lasten ja nuorten kirjallisuusfestivaali Kirjahyrrä toteutettiin nyt jo neljännen kerran Naantalissa 14.-16.11.2019. Festivaaliin sisältyi toistakymmentä ohjelmanumeroa, joissa tunnetut lasten- ja nuortenkirjailijat tapasivat lukijoitaan, kertoivat kirjojensa taustoista ja työstään ammattikirjailijoina. Festivaalilla järjestettiin myös sanataiteen ohjaajien toimesta sadutusta, kirjoittamista ja tarinankerrontaa harjoittavia työpajoja lapsille sekä nähtiin teatteriesityksiä.

Naantalin Kirjahyrrä vakiinnuttamassa asemansa29.10.2019 08:13:00 EETTiedote