Hyvinkään Palloseura ja Myllyn Paras tempaisevat – herkuttelemalla voi pelastaa junioreiden liikuntaharrastuksen

Pakasteherkkujen myyntikampanjalla paikataan koronaviruksen nuorten harrastustoiminnalle aiheuttamia tappioita.

Myllyn Paras ryhtyy paikallisseura Hyvinkään Palloseuran avuksi taistelussa koronaa vastaan. Yhteistyön myötä Myllyn Paras myy Hyvinkään Palloseuralle koronatilanteen vuoksi ylijääneitä pakastetuotteita edullisesti ja seura myy tuotteet eteenpäin kampanjasivuillaan. Seura kuittaa saaduilla tuotoilla koronan aiheuttamia tappioita.

“Kampanjan tavoitteena on paikata kevään ja kesän tulomenetyksiä, joita on kertynyt yhteensä jo noin 20 000 euroa. Jos tähän päästään, pystymme säilyttämään toimintamme laajuuden ja laadun ainakin syksyyn saakka. Elokuun turnausten ja suositun Euroliigan toteutumista vielä jännitetään, ja ne myös määrittävät syksyn sekä ensi kauden suunnan. Myllyn Parhaan herkut voivat hyvinkin pelastaa pienten palloilijoiden harrastustoiminnan pitkäksi aikaa”, Hyvinkään Palloseuran toiminnanjohtaja Janne Bruun sanoo.

Tuotteet ovat myynnissä seuran Voima. Tahto. Sydän. -kampanjasivulla torstaihin 11. kesäkuuta saakka. Pakasteherkut tilataan etukäteen kampanjasivuilta, ja ne noudetaan keskiviikkona 17.6. klo 17–19 seuran perustamasta drive-in-palvelusta Kankurin liikuntapuistosta. Paikalle pääsee joko autolla tai jalan, ja maksun voi hoitaa laskulla tai maksukortilla tilausta noudettaessa.

“Nyt jos koskaan on aika puhaltaa yhteen hiileen! Paikallisuus ja yhdessä tekeminen ovat Myllyn Parhaalle tärkeitä periaatteita. Siksi halusimme lähteä auttamaan Hyvinkään Palloseuraa vaikeina aikoina. Seura tekee tärkeää työtä alueen nuorten parissa, ja me haluamme ehdottomasti olla mukana tukemassa toimintaa meille luontaisella tavalla”, Myllyn Parhaan toimitusjohtaja Miska Kuusela kertoo.

Myyntiin tulee Myllyn Parhaan pakastetuotteita aina korvapuusteista ja levykakuista pasteijoihin, sämpylöihin ja piirakoihin. Tuotteilla ruokkii isommankin pöytäseurueen tai järjestää juhlat, sillä esimerkiksi munkit ovat 3,5 kilon pakkauksissa.

Hyvinkään Palloseura on yksi Suomen suurimmista lasten ja nuorten jalkapalloseuroista yli 1 000 jäsenellään ja lähes 1 500 vuotuisella liikkujallaan. Koronapandemiasta johtuva poikkeustilanne on aiheuttanut seuralle mittavia taloudellisia vaikeuksia.

“Saamme Myllyn Parhaan yhteistyön kautta mahtavan mahdollisuuden kerätä varoja seuramme hyväksi. Toivon, että kampanjan kautta tavoitamme myös hyvinkääläisiä, jotka eivät muutoin seuraa aktiivisesti Hyvinkään Palloseuran toimintaa. Toivottavasti tämä kampanja pystyy myös tarjoamaan herkkujen kautta iloa monen kotitalouden arkeen”, Bruun sanoo.

Tilausohjeet:

1. Tilaa haluamasi Myllyn Parhaan pakastetuotteet Voima. Tahto. Sydän. -kampanjasivulta 11.6. mennessä.
  2. Valitse maksutavaksi lasku tai maksetaan noudettaessa ja toimitustavaksi “Nouto seuran toimistolta”.
  3. Kurvaa Kankurin liikuntapuiston drive-iniin (Torikatu 20, Hyvinkää) keskiviikkona 17.6. klo 17–19 välillä ja nouda paistovalmiit tuotteet.
  4. Nauti!

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt: