I 2020 får du Cross Q-infotainment-system i Cross-båtene

2020-sesongens Yamarin Cross-modeller blir utrustet med det avanserte Cross-infotainment-systemet, hvor en stor og oversiktlig berøringsskjerm med elektroniske kart, båtdata og underholdningssystemet dermed blir en del av båtens standardutstyr.

Cross Q er lett å bruke, og sparer deg for både separat kartplotter og ekkolodd. Cross-systemet bidrar også til bedre oversikt og ergonomi for båtføreren, som slipper å forholde seg til mange små instrumenter. Systemet er utviklet gjennom flere års erfaring med Buster Q og Yamarin Q, og bygger på videre på kunnskaper fra bilindustrien.

”Q-systemet gjør båtlivet enklere: Du finner kart, motorinformasjon, båtens håndbok og ulike instruksjonsvideoer på ett sted. Buster- og Yamarin-eierne har vist seg å sette stor pris på systemet, som nå vil bli tilgjengelig også for alle som kjøper de nye Cross-modellene”, sier Artturi Niittynen, Head of Sales and Marketing for Inhan Tehtaat Oy Ab.

Cross Q-systemet med ti tommers skjerm er standardutstyr i 2020 modellene fra Cross. Modellene med de nye skjermene er tilgjengelige hos alle forhandlerne fra og med september 2019.

Som standard blant annet nettforbindelse, sjøkart, motormålere samt Wifi-hotspot

Cross Q har som standardutstyr Internett-oppkobling, C-Maps sjøkart, Yamaha-utenbordsmotorenes kontroll- og målersystem, værprognoser for det lokale området og et Wifi-hotspot som kan brukes for å dele Cross Q sin nettoppkobling også til andre apparater.

Det går an å dele musikk ved å benytte applikasjoner for å spille av musikk trådløst. FM- og DAB-radio finne lett tilgjengelige Med de avanserte trådløse funksjonalitetene er Cross Q også økonomiske når det gjelder strømforbruk slik at kan kan nye musikk til sjøs til og med hele dagen.

Om Yamarin Cross

Følg saker fra Yamarin Cross

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Yamarin Cross på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Yamarin Cross