Readme.fi Oy

IHME SISÄLLÄSI – Odotettu joogakirja raskauden tueksi

SINÄ RIITÄT. LÖYDÄ OMA TAPASI OLLA RASKAANA, SYNNYTTÄÄ JA OLLA ÄITI. Joogaa raskausaikaan – Ihme sisälläsi on odotettu, kätilöiden tarkistama tietopaketti joogasta, raskaudesta ja synnytyksestä. Se on odottajan lempeä kanssakulkija matkalla kohti vanhemmuuden ensi viikkoja.

Kansi_HR

Kirja koostuu selkeistä, testatuista, turvallisista raskausjoogaharjoituksista sekä monipuolisista, sisäistä rauhaa ja armollisuutta voimistavista hengitys- ja mielikuvaharjoituksista. Yhdessä nämä kasvattavat odottajan luottamusta oman kehonsa viisauteen ja tukevat häntä kokonaisvaltaisesti muutoksessa. Lisäksi kirjassa on tietoa raskauden eri vaiheista, erilaisista synnytystavoista ja synnytykseen valmistautumisesta.

Raskaus ja synnytys ovat elämän suuria siirtymiä, joiden myötä syntyvät ja uudistuvat myös äiti, perhe ja mahdollinen toinen vanhempi. Kirja auttaa pohtimaan myös synnytyksen jälkeistä aikaa ja korostaa itsemyötätunnon merkitystä vanhemmuudessa.

Kirjan kirjoittaja FM Hanna-Mari Nieminen on kokenut joogaohjaaja, doula, Spinning Babies®-synnytysvalmentaja ja äiti. Hän on kouluttautunut monipuolisesti raskausjoogan asiantuntijaksi ja työskentelee säännöllisesti tulevien vanhempien kanssa. Joogalla on ollut tärkeä rooli Hamin omissa raskauksissa ja synnytyksissä.

Kuvissa esiintyy joogaopettaja Meri Mort, joka jakaa kirjassa myös raskausajan päiväkirjamerkintöjään. Kirja sai alkunsa Merin raskaudesta syksyllä 2018 kun hän pyysi Hamia doulakseen.

Valokuvaaja Liisa Valosen laadukkaat kuvat siivittävät lukukokemusta. Kirjan on kustantanut Readme.fi

Tekijät:

Hanna-Mari Nieminen, hami@hamila.fiwww.hamila.fi

Meri Mort, merimort@gmail.com www.merimort.com

Liisa Valonen, liisa@liisavalonen.comwww.liisavalonen.com

Lisätiedot:

Kustantaja: Readme.fi Oy, Ari Sahanen, ari.sahanen@readme.fi

Arvostelukappalepyynnöt: minna.auvinen@readme.fi

Kirjan esittely kustantajan verkkosivuilla: https://www.readme.fi/kirja/joogaa-raskausaikaan-ihme-sisallasi/

Kansi_HR

Readme.fi Oy

Lue lisää julkaisijalta Readme.fi Oy

Tervetuloa Leipäkirjan julkistustilaisuuteen tiistaina 25.8.20 klo 8.30–10.30!11.8.2020 10:28:12 EESTKutsu

LEIPÄKIRJA - LEIPÄ ON TRENDIKÄSTÄ 2020-LUVULLA Leipäkirjaan on koottu yhteen kaikki leivästä. 304-sivuiseen teokseen on suunniteltu yli 100 toinen toistaan maistuvampaa reseptiä ja ne kaikki tuodaan esille houkuttelevin kuvin. Kokeneen leipojan, Arja Elinan selkeät ohjeet auttavat onnistumaan leivonnassa. Leipäkirjan resepteissä on käytetty runsaasti erilaisia kuitupitoisia jauhoja ja muita raaka-aineita. Leipäkirja kertoo perusteellisesti erilaisista leivistä, mukana on ohjeita niin vaivaamatta valmistuviin (no knead) kuin erilaisilla juurimenetelmillä tehtyihin leipiin. Kirjasta löytyy lisäksi ideoita trendikkäisiin leipäruokiin.

Kutsu: Tervetuloa Äitikirja – voimakirja ruuhkavuosiin julkaisutilaisuuteen Pe 20.3.2020 klo 15.006.3.2020 00:00:00 EETKutsu

Äitikirja – Voimakirja ruuhkavuosiin on Hanna Härmän esikoisteos ja henkilökohtainen löytöretki tyytyväisempään ja onnellisempaan arkeen ruuhkavuosien keskellä, jolloin oma hyvinvointi ja toiveet usein jäävät kiireiden ja yhteiskunnan välillä mahdottomiltakin tuntuvien vanhemmuusvaatimusten jalkoihin. Ulkopuoliset ja äidin itseensä kohdistamat odotukset tekevät naisesta monesti multitaskaajan ja suorittajan, jolloin tulee helposti unohtaneeksi oman naiseutensa ja yksilöllisyytensä. Äitiys ei kuitenkaan poista tarvetta tuntea ainutlaatuisuutta naisena, kehittää itseään ja seurata unelmiaan.

KAURAKIRJA - TOIVOTTU UUTUUS, JOKA KUULUU JOKAISELLE 2020-LUVULLA21.1.2020 10:02:36 EETTiedote

Kaura on nyt huipputrendikästä. Ihmevilja kauran suosio elintarvikkeissa on kasvanut Suomessa ja maailmanlaajuisesti. Kauraa voi nauttia entistä monipuolisemmin, muun muassa liha- tai maitotuotteiden sijaan, riisin tilalla, öljynä, välipaloissa, juomissa, jäätelöissä, naposteltavissa ja muissa herkuissa. Leipähyllyissä kauratuotteiden määrä on kasvanut hurjasti, puurohiutaleet ovat saaneet laajan kirjon toinen toistaan maistuvampia kavereita.

Tervetuloa Kaurakirjan julkistustilaisuuteen!13.1.2020 10:19:26 EETKutsu

KAURAKIRJA - TOIVOTTU UUTUUS, JOKA KUULUU JOKAISELLE 2020-LUVULLA Kaura on nyt huipputrendikästä. Ihmevilja kauran suosio elintarvikkeissa on kasvanut Suomessa ja maailmanlaajuisesti. Kauraa voi nauttia entistä monipuolisemmin liha- tai maitotuotteiden sijaan, riisin tilalla, öljynä, välipaloissa, juomissa, jäätelöissä, naposteltavissa ja muissa herkuissa. Leipähyllyissä kauratuotteiden määrä on kasvanut hurjasti, puurohiutaleet ovat saaneet laajan kirjon toinen toistaan maistuvampia kavereita.