IHME SISÄLLÄSI – Odotettu joogakirja raskauden tueksi

SINÄ RIITÄT. LÖYDÄ OMA TAPASI OLLA RASKAANA, SYNNYTTÄÄ JA OLLA ÄITI. Joogaa raskausaikaan – Ihme sisälläsi on odotettu, kätilöiden tarkistama tietopaketti joogasta, raskaudesta ja synnytyksestä. Se on odottajan lempeä kanssakulkija matkalla kohti vanhemmuuden ensi viikkoja.

Kansi_HR

Kirja koostuu selkeistä, testatuista, turvallisista raskausjoogaharjoituksista sekä monipuolisista, sisäistä rauhaa ja armollisuutta voimistavista hengitys- ja mielikuvaharjoituksista. Yhdessä nämä kasvattavat odottajan luottamusta oman kehonsa viisauteen ja tukevat häntä kokonaisvaltaisesti muutoksessa. Lisäksi kirjassa on tietoa raskauden eri vaiheista, erilaisista synnytystavoista ja synnytykseen valmistautumisesta.

Raskaus ja synnytys ovat elämän suuria siirtymiä, joiden myötä syntyvät ja uudistuvat myös äiti, perhe ja mahdollinen toinen vanhempi. Kirja auttaa pohtimaan myös synnytyksen jälkeistä aikaa ja korostaa itsemyötätunnon merkitystä vanhemmuudessa.

Kirjan kirjoittaja FM Hanna-Mari Nieminen on kokenut joogaohjaaja, doula, Spinning Babies®-synnytysvalmentaja ja äiti. Hän on kouluttautunut monipuolisesti raskausjoogan asiantuntijaksi ja työskentelee säännöllisesti tulevien vanhempien kanssa. Joogalla on ollut tärkeä rooli Hamin omissa raskauksissa ja synnytyksissä.

Kuvissa esiintyy joogaopettaja Meri Mort, joka jakaa kirjassa myös raskausajan päiväkirjamerkintöjään. Kirja sai alkunsa Merin raskaudesta syksyllä 2018 kun hän pyysi Hamia doulakseen.

Valokuvaaja Liisa Valosen laadukkaat kuvat siivittävät lukukokemusta. Kirjan on kustantanut Readme.fi

Tekijät:

Hanna-Mari Nieminen, hami@hamila.fiwww.hamila.fi

Meri Mort, merimort@gmail.com www.merimort.com

Liisa Valonen, liisa@liisavalonen.comwww.liisavalonen.com

Lisätiedot:

Kustantaja: Readme.fi Oy, Ari Sahanen, ari.sahanen@readme.fi

Arvostelukappalepyynnöt: minna.auvinen@readme.fi

Kirjan esittely kustantajan verkkosivuilla: https://www.readme.fi/kirja/joogaa-raskausaikaan-ihme-sisallasi/

Kansi_HR

Torstaina ilmestyvä uutuuskirja Äitivuosi kannustaa omannäköiseen äitiyteen22.3.2021 10:00:00 EET | Tiedote

Äitiys ja pikkulasten vanhemmuus ovat olleet viime aikoina pinnalla. Suomessa on koettu huolta syntyvyyden laskusta ja pohdittu syitä sen takana. Syiksi on arveltu muun muassa nuorten aikuisten käsityksiä vanhemmuudesta: negatiiviset mielikuvat pikkulapsiarjen kuormittavuudesta ja vanhemman vastuusta saavat lykkäämään lasten hankkimista. Samaan aikaan mediassa puhutaan paljon tasa-arvoisesta vanhemmuudesta ja perhevapaiden uudistamisesta. Myös #metoo-liike muuttaa äideille varattuja rooleja ja äitiyden kokemusta.

Imitaattori Jarkko Tammisen rakastetut hahmot naurattavat nyt äänikirjana2.12.2020 11:15:58 EET | Tiedote

Imitaattori Jarkko Tammisen äänikirja Sen seitsemän veljestä on satiiri Seitsemästä veljeksestä, jotka seikkailevat hullussa nyky-Suomessa. Veljekset Frederik, Sauli, Tami, Jorma, Matti, Andy ja Kimi tapaavat hurjilla reissuillaan julkkiksia ja kaiken maailman eliittiä. Käänteitä syntyy, kun maailma on muuttunut, mutta miehet ei. ”Painomustekin punastuu tällaista kohellusta, eikä tätä voida kääntää millekään sivistyskielelle!”

Karita Tykän uutuuskirja tarjoaa ravintoa sekä keholle että mielelle3.11.2020 10:00:00 EET | Tiedote

Rakkaudella Karita -blogistaan tunnetun vaikuttaja-hyvinvointivalmentaja Karita Tykän suosittu Hyvä elämä -kirjasarja on saanut jatkoa. Uudessa teoksessa Hyvä elämä – Ravintoa keholle ja mielelle lukijat vapautetaan dieettien kahleista ja viedään herkullisen ruoan sekä kokonaisvaltaisesti hyvinvoivan kehon matkalle. Lähes 500-sivuinen kirja tulee saataville myös äänikirjojen suoratoistopalveluihin.