Sitomo Oy

Ilkka Hynninen hallituksen puheenjohtajaksi valmennusyritys Sitomoon

Psykologisen turvallisuuden osaamiselle on yhä enemmän tarvetta.
Yrittäjä Ilkka Hynninen aloittaa Sitomo Oy:n osakkaana ja hallituksen puheenjohtajana.

Pitkän linjan yrittäjä, muun muassa tuotantoyhtiö Aito Median perustaja, Ilkka Hynninen (YTM) aloittaa Sitomo Oy:n hallituksen puheenjohtajana. Samalla Hynnisestä tulee Sitomon osakas. Ilkka Hynnisellä on kokemusta kansainvälisten hallitusten ja sijoittajien kanssa työskentelystä Lontoossa, Pariisissa ja Pohjois-Amerikassa.

Valmennusyritys Sitomon yksi keskeinen osaamisalue on psykologisen turvallisuuden mittaaminen ja kehittäminen työpaikoilla. Psykologisesti turvallisella työpaikalla kunnioitetaan toisten osaamista ja luodaan luottamuksen ilmapiiriä. Yhtiön palveluille on kasvava tarve.

- Viime vuosi on vahvistanut, että Sitomon toiminta on ajankohtaisempaa ja tärkeämpää kuin koskaan. Tarvitsimme entistäkin vahvemman joukkueen, jotta voimme vastata markkinoiden tarpeeseen. Olemme tyytyväisiä, että saimme Ilkan liiketoimintakokemuksen käyttöömme, kun lähdemme kehittämään Sitomoa uuteen vaiheeseen, sanoo Sitomon perustaja ja toimitusjohtaja Nina Rinne.

- Olen innoissani mukana kehittämässä yhtiötä, jonka tehtävänä on poistaa pelko työpaikoilta ja luoda parempia työyhteisöjä. Nina ja Riikka Seppälä ovat luoneet hienon yhtiön, jonka syvää osaamista pystytään tulevaisuudessa tarjoamaan yhä useammille asiakkaille. Kaiken lisäksi he ovat mahtavia tyyppejä, sanoo Ilkka Hynninen.

Sitomo on rohkeaan johtajuuteen ja psykologisesti turvallisen organisaatiokulttuurin kehittämiseen keskittynyt kasvuyhtiö.

Sitomon toimitusjohtaja Nina Rinne 040 0784227
Hallituksen puheenjohtaja Ilkka Hynninen 050 5444 722

Kuvat

Sitomon perustaja ja toimitusjohtaja Nina Rinne

Sitomo Oy
Erkkilänkatu 11

Sitomo on muutosmuotoiluun keskittynyt yritys ja autamme organisaatioita rakentamaan liiketoiminnan tulosta ihmisten kasvun kautta.

“Designing strong & resilient organizations”