Ilmafriteerattu ruoka on kevyt, rapea ja terveellinen vaihtoehto kesäkeittiöihin

Readme.fi on julkaissut Airfryer-keittokirjan, joka sisältää yli 100 veden kielelle herauttavaa reseptiä välipaloista, jälkiruoista ja kaikesta siltä väliltä. Airfryer-keittokirja on saatavilla verkkokaupoissa sekä useimmissa Suomalaisissa Kirjakaupoissa, Citymarketeissa ja Prismoissa.

Suosituksi ilmiöksi kohonneet ilmafriteerauskeittimet kypsentävät ruoan nopeasti vain pienellä määrällä öljyä. Ilmafriteerattu ruoka on rapeaa, kevyttä ja terveellistä.

Nyt mehevistä kevätrullista, maukkaista ranskanperunoista, rapeista kananugeteista ja muista tavallisesti uppopaistetuista ruoista voi nauttia ilman tunnontuskia.

Ilmafriteerauskeittimet eivät toki ole vain friteerausta varten. Airfryer-kirjan ohjeiden avulla voi valmistaa laajasti erilaisia ruokalajeja salaateista, pitsoista ja falafeleista hampurilaisiin, kekseihin ja kakkuihin. Ilmafriteerauskeittimen kompakti koko, alhainen energiankulutus ja nopeat kypsennysajat takaavat, että laite sopii kaikkiin koteihin.

Tutustu kirjaan: www.readme.fi/kirja/airfryer-keittokirja/

Lisätietoja:

Readme.fi Oy, Ari Sahanen, ari.sahanen@readme.fi

Someri − Jatkosodan saaritaistelu kesti 36 rajua tuntia, päättyen suomalaisten täydelliseen voittoon21.6.2022 13:00:00 EEST | Tiedote

Vuonna 2022 tulee kuluneeksi 80 vuotta Itämeren suurimmasta meritaistelusta sitten Ruotsinsalmen taistelun vuonna 1790. Ne molemmat myös käytiin osin samoilla, Kotkan eteläpuolisilla merialueilla ja samoilla päivämäärillä. Harri V. Hietikon kirjoittama ja Readme.fi:n kustantama Someri – Jatkosodan saaritaistelu on kertomus saaritaistelun ehdottomuudesta, suomalaisten sotilaiden ja sotilaskotisisarten rohkeudesta ja ihmiskohtaloista noiden dramaattisten tuntien aikana.

UUTUUSKIRJA: KALASTAJAN TÄRPIT – ONNISTU KALASTUKSESSA PAREMMIN6.6.2022 13:00:00 EEST | Tiedote

Kalastus on yksi Suomen suosituimmista harrastuksista, sillä 1,5 miljoonaa suomalaista ilmoittaa kalastavansa vuosittain. Alkuun pääseminen tässä jännittävässä ja hyödyllisessä luontoharrastuksessa saattaa kuitenkin olla haasteellista. Kalastusmuotoja, välineitä ja jopa sanastoa on alussa vaikea tulkita. Readme.fi:n kustantamassa Kalastajan tärpit -kirjassa pyritään taklaamaan kalastajanalun eteen tulevia haasteita, mutta myös antamaan vinkkejä jo kalastusta harrastaneille.

Ruokakasvatusyritys Vennerin kasvisreseptikirja Vegentäjä tekee monipuolisesti hyvää niin kokkailijalle, ilmastolle kuin yhteiskunnallekin2.6.2022 10:00:00 EEST | Tiedote

Ruokakasvatusyritys Venner on tuonut maukkaat, kasvisrikkaat reseptinsä yksiin kansiin, luoden vegentämiseen kannustavan, värikkään ja kasvisten ilosanomaa pursuavan kokonaisuuden. Readme.fi:n kustantama Vegentäjä inspiroi kasvisten lisäämiseen rennoin ottein. Kirja pyrkii tuomaan ruokavaliokeskusteluun sallivuutta sekä kannustaa pieniinkin askeliin, samalla kuitenkin tarjoten valmiita ateriasuunnitelmia ja päiväkokonaisuuksia pitempäänkin vegentämiseen.