Imitaattori Jarkko Tammisen rakastetut hahmot naurattavat nyt äänikirjana

Imitaattori Jarkko Tammisen äänikirja Sen seitsemän veljestä on satiiri Seitsemästä veljeksestä, jotka seikkailevat hullussa nyky-Suomessa. Veljekset Frederik, Sauli, Tami, Jorma, Matti, Andy ja Kimi tapaavat hurjilla reissuillaan julkkiksia ja kaiken maailman eliittiä. Käänteitä syntyy, kun maailma on muuttunut, mutta miehet ei. ”Painomustekin punastuu tällaista kohellusta, eikä tätä voida kääntää millekään sivistyskielelle!”

Imitaatiotaituri Jarkko Tammisen äänikirja Sen seitsemän veljestä on ainutlaatuisen tuore lisäys äänikirjojen suoratoistopalveluihin. Imitaatioon perustuva teos on varsinainen herkku huumorin ja komedian ystäville, jotka tuntevat Jarkon rakastettuja hahmoja jo yli 15 vuoden ja 1500 esiintymisen ajalta.

”Puhtaiden ja ylevien taiteen ihanteiden rinnalle nousee kansanomainen nauru”.

- Näin sanottiin aikoinaan Aleksis Kiven Seitsemästä veljeksestä ja sama pätee tähän uuteenkin teokseen. Äänikirjassa taituri Jarkko Tammisen imitoimat veljekset Ilkka ”Frederik” Sysimetsä, Sauli Niinistö, Juhani ”Tami” Tamminen, Jorma Uotinen, Matti Vanhanen, Andy McCoy ja Kimi Räikkönen haluavat löytää kadonneet (kanan)munansa.

Alkaa seikkailu, jolla he kohtaavat monia niin ikään Jarkko Tammisen imitoimia julkkiksia kuten Antti Tuisku, Sami Kuronen, Roni Back, Juha Mieto, Ville Haapasalo ja Pasi Rautiainen.

Mukana on tietysti myös vahvoja naisia kuten Vappu Pimiä, Laura Huhtasaari, Sanna Marin, Li Andersson ja Jenni Haukio, joita tulkitsee kokenut imitaattori Nora Rinne.

Tekstin takana ovat mm. Radio Suomen imitaatiosatiirista Tohtori Raimo -tutut käsikirjoittajat Risto ja Miira Karhula.

Eli vielä Seitsemän veljeksen alkuperäistä kritiikkiä mukaillen: ”Eipä ollut onnekas se hetki, jolloin Readme päätti julkaista tämän teoksen, sillä siten on syystä toimittanut itselleen moitetta, säälittelyä ja naurua.”

Tutustu kirjaan:

Karita Tykän uutuuskirja tarjoaa ravintoa sekä keholle että mielelle3.11.2020 10:00:00 EETTiedote

Rakkaudella Karita -blogistaan tunnetun vaikuttaja-hyvinvointivalmentaja Karita Tykän suosittu Hyvä elämä -kirjasarja on saanut jatkoa. Uudessa teoksessa Hyvä elämä – Ravintoa keholle ja mielelle lukijat vapautetaan dieettien kahleista ja viedään herkullisen ruoan sekä kokonaisvaltaisesti hyvinvoivan kehon matkalle. Lähes 500-sivuinen kirja tulee saataville myös äänikirjojen suoratoistopalveluihin.