Moment Group Oy

Ina Finland ja Midas Touch ovat nyt Moment Group - uuden ajattelun asiakaspalvelukeskus Suomeen

Kaksi vahvaa Contact Center -toimialan pitkäaikaista osaajaa, Ina Finland Oy ja Midas Touch Oy, tunnetaan 1.2.2017 lähtien nimellä Moment Group Oy. Kasvuyritys työllistää satoja asiantuntijoita niin Pirkanmaalla, Etelä-Suomessa, Pohjois- ja Etelä-Savossa kuin ulkomaillakin.
Toimitusjohtaja Pia Pursiaisen mukaan Moment Groupin missiona on tuottaa asiakkaille entistäkin parempia ja tuloksellisempia kohtaamisia.

Moment Group Oy on voimakasta kasvua tavoitteleva yritys, johon tamperelaiset omistajat uskovat ja panostavat. Yrityksen kasvutavoite on kunnianhimoinen ja sen työllistävä vaikutus tulee olemaan sadoissa. Toimiala on tyypillisesti nuoria työllistävä, minkä yritys kokee erityisen tärkeäksi nyky-Suomessa.

- Suhtaudun Moment Groupiin suurella intohimolla, täydellä sydämellä sekä kunnianhimoisella otteella toteuttaa sille määritellyt tavoitteet sekä tuottaa asiakkaillemme entistäkin parempia ja tuloksellisempia kohtaamisia! En tee sitä yksin - en todellakaan, vaan pyrin tekemään kaikkeni, että meidän mahtava joukkomme onnistuu jokainen omassa kohtaamisessaan, jokainen yhdessä ja erikseen. Vain sitä kautta syntyy Moment Group – tuloksellisia kohtaamisia, iloitsee Moment Groupin Chief Experience Officer Pia Pursiainen.

Tuloksellisia kohtaamisia

Moment Group on yritys, joka ajattelee asiakaspalvelun uudella tavalla: yhteydenottokanavat, ajankohdat tai paikkakunnat eivät ole palvelun kannalta merkityksellisiä, mutta näissä tapahtuvat ihmisten väliset kohtaamiset ovat.

- Jokainen kohtaaminen on hetkenä ainutkertainen ja laadukkaiden kohtaamisten arvo on kasvussa. Voittajia ovat tulevaisuudessa ne, jotka kykenevät synnyttämään asiakaskohtaamisissa unohtumattomia hetkiä ja parhaita asiakaskokemuksia ajasta, paikasta ja kanavasta riippumatta. Kun tämä tehdään vielä yrityksen brändiä kunnioittaen ja tiiviissä yhteistyössä asiakkaan kanssa, luodaan henkilökohtaisia ja tuloksellisia kohtaamisia, toteaa Pursiainen.

Moment Groupin hallituksen puheenjohtajana aloittava Ville Tolvanen näkee asiakaspalvelun verkkoympäristössä vahvana ja kasvavana toimialana.

- Verkko kasvaa ja haasteet sen mukana, mikä vaatii uudenlaista ajattelua. Vahva asiantuntijuus on kaiken keskiössä. Koulutamme ja kehitämme jatkuvasti osaajiamme, jotta voimme luoda laadukkaita, brändin ja asiakkaan tarpeen mukaisia virtuaalisia asiakaskohtaamisia. Meillä on vahva tausta, vahvat toimijat, vahva toimintaympäristö eli kaikki edellytykset loistavaan tulevaisuuteen, visioi Tolvanen.

Moment Group työllistää yli 250 työntekijää viidellä paikkakunnalla: Tampereella, Iisalmessa, Pieksämäellä, Espoossa ja Fuengirolassa Espanjassa.

Faktat:

• 5 toimipistettä: Tampere, Espoo, Iisalmi, Pieksämäki ja Fuengirola
  • 250+ omaa työntekijää (ei vuokratyöntekijöitä)
  • 500+ yritysasiakasta
  • 24/7-palvelua ihmiseltä toiselle
  • 4 000 000+ kohtaamista vuodessa
  • Yli 8 Me liikevaihto

Lisätietoja:

Pia Pursiainen
CEO (Chief Experience Officer)
pia.pursiainen@momentgroup.fi

Jakelu:

STT Info
www.momentgroup.fi

Moment Group Oy on vuonna 2017 perustettu asiantuntijayritys, joka tarjoaa yrityksille ja julkiselle sektorille laadukkaita ja monipuolisia Contact Center -palveluja. Yrityksen ydinajatuksena on tuottaa asiakkailleen tuloksellisia kohtaamisia ihmiseltä ihmiselle. Yritys työllistää yli 250 asiakaspalveluosaajaa Tampereella, Espoossa, Iisalmessa, Pieksämäellä ja Fuengirolassa Espanjassa. Katso lisää: www.momentgroup.fi

Kuvat

Lataa
Voimakasta kasvua tavoitteleva Moment Group työllistää yli 250 työntekijää viidellä paikkakunnalla.
Lataa
Paula on yksi Moment Groupin yli 250:stä Moment Makerista.
Logo: Moment Group Oy

Pyhäjärvenkatu 5 A, 2. kerros