InCar Oy

InCar-autokorjaamokeskukselle uusi korjaamo Mikkeliin

InCar-autokorjaamokeskus parantaa palveluidensa saatavuutta Etelä-Savossa avaamalla korjaamon Mikkeliin.

Karikon Autohuolto Oy ja InCar Oy ovat solmineet liiketoimintasopimuksen vauriokorjaus-, automaalaus- ja lasipalvelutoimintojen siirtymisestä osaksi InCaria. Karikon Autohuolto Oy:n henkilöstö kyseisten liiketoimintojen osalta siirtyy kokonaisuudessaan InCarin palvelukseen.

Karikontiellä sijaitsevassa kiinteistössä aloitetaan toukokuun aikana remontti, ja rakennuksen ilme muutetaan InCar-brändin mukaiseksi.

"Olemme etsineet toimitiloja Mikkelistä pidemmän aikaa ja olemmekin todella tyytyväisiä kun voimme nyt tuoda InCarin vauriokorjaus- ja automaalausosaamisen sekä paikallisille autoilijoille että vakuutusyhtiö- ja yritysasiakkaillemme. Samassa kiinteistössä avataan myös Mekonomen-korjaamo, joten asiakkaat saavat samasta osoitteesta myös huoltopalvelut", kertoo InCarin operatiivinen johtaja Tommi Vatén.

InCar, Operatiivinen johtaja Tommi Vatén
p.0400707501