Inderes aloitti Oma Säästöpankin (OmaSp) seurannan

Analyysiyhtiö Inderes Oy on aloittanut Oma Säästöpankin yhtiöseurannan. Heiltä pääanalyytikkona toimii Sauli Vilén ja analyytikkona Matias Arola.

Analyysiyhtiö Inderes aloitti OmaSp:n seurannan 11,00 euroan tavoitehinnalla ja osta-suosituksella. Heidän näkemyksensä mukaan osake tarjoaa lähivuosille erinomaisen tuotto-odotuksen vahvan tuloskasvun ansiosta.

Olen iloinen, että Inderes aloitti yhtiöseurannan osaltamme ja saamme nykyisille sekä uusille osakkeenomistajille lisää riippumatonta tietoa pankkimme toiminnasta, kertoo toimitusjohtaja Pasi Sydänlammi.

Linkki Inderesin tuottamaan raporttiin.

Linkki Inderesin tuottamaan videoon.

Analyytikoiden julkaisemat OmaSp:n yhtiöraportit löytyvät Sijoittajat-sivustoltamme Analyytikoiden julkaisut -alasivustolta. Tällä Analyytikoiden julkaisut -sivustolla julkaistavat analyysit ovat itsenäisten analyysiyhtiöiden näkemyksiä Oma Säästöpankki Oyj:stä, osaketunnus OMASP. Oma Säästöpankki Oyj (OmaSp) ei voi vaikuttaa analyysien sisältöön eikä myöskään niissä esitettävän tiedon luotettavuuteen. OmaSp:lla ei ole mitään vastuuta tietojen todenperäisyydestä, kattavuudesta tai niiden käytöstä kenenkään toimesta. Ne eivät edusta OmaSp:n tai sen johdon mielipidettä, ennustetta eikä ennakkoarviota tulevasta. Informaatiota ei missään tapauksessa pidä pitää sijoitusneuvontana.

Oma Säästöpankki Oyj on suomalainen Suomen suurin säästöpankki. Palvelemme ympäri maan 32 konttorissa ja digitaalisten kanavien kautta 140 000 henkilö- ja yritysasiakasta noin 300 asiantuntijan voimin. Vakavaraisen pankin kannattavuus on koko toimialan parhaimmistoa. Taseemme on yli 3,9 miljardia euroa. Oma Säästöpankki on listattu Nasdaq Helsingissä. Merkittävä osa henkilöstöä omistaa yhtiön osakkeita. Lupaamme tarjota paikkakunnan parasta pankkipalvelua kaikissa arjen raha-asioissa sekä konttoreissa että digitaalisissa palvelukanavissa. Lähellä ja läsnä omasp.fi

Kuortaneen, Parkanon ja Töysän Säästöpankkisäätiöiltä 112 500 euroa avustuksia 207 joukkueelle30.10.2020 08:35:08 EETTiedote

Kolme OmaSp Säätiötä päättivät yhdistää voimansa ja jakaa avustuksia toimialueidensa nuorten ja lasten urheiluseurojen joukkueille. Tempauksella haluttiin tehdä hyvää ja tukea talkootyöllä toimivia urheiluseurojen joukkueita sekä edistää lasten ja nuorten hyvinvointia ja terveellisiä elämäntapoja mahdollistamalla heille liikunnallisen lapsuuden ja nuoruuden. Avustuksia joukkueilla oli mahdollisuus hakea esimerkiksi kisamatkoihin, peliasuihin ja varusteisiin.