INNOVATE 2019 – tehokas ja älykäs organisaatio 12.9. Messukeskus, Helsinki

Älykkään tiedonhallinnan ohjelmistoja kehittävä M-Files Oy järjestää 12. syyskuuta Euroopan suurimman tiedonhallintatapahtuman. Yhdeksättä kertaa järjestettävän tilaisuuden pääteemoina ovat älykäs tiedonhallinta, digitransformaatio sekä tiedonhallinnan ja innovoinnin hyödyntäminen liiketoiminnassa. Tapahtuma kokoaa Helsingin Messukeskukseen yli 800 alan asiantuntijaa ympäri maailman.

INNOVATE 2019 -tapahtumassa puhujina tiedonhallinnan huippunimiä.

M-Files on suomalainen tiedonhallintaratkaisujen toimittaja, joka toimii kansainvälisillä markkinoilla. Osoituksena vahvasta globaalista jalansijastaan yritys sai viime vuonna Tasavallan presidentin kansainvälistymispalkinnon. M-Files järjestää vuosittain globaalin tiedonhallinnan suurtapahtuman Suomessa. INNOVATE 2019 -tapahtuma kerää yhteen eturivin asiantuntijoita maailmalta puhumaan tiedonhallinnan viimeisimmistä trendeistä ja parhaista käytännön ratkaisuista. Tapahtumassa saadaan konkreettisia vinkkejä siihen, kuinka organisaatiot voivat toimia entistäkin tehokkaammin ja älykkäämmin aikana, jolloin liiketoiminnan digitalisoiminen ja datan tehokas käsittely ovat edellytyksiä yritysten selviytymiseen.

Tilaisuuden puhujina on huippunimiä ja alan asiantuntijoita maailmalta. Ohessa poimintoja ohjelmasta:

• Kansainvälinen asiantuntija Atle Skjekkeland Digital Value Institutesta kertoo, miten yritykset selviävät voittajana digitalisaation murskatessa vanhat liiketoimintamallit.
  • M-Filesin perustaja ja tuotejohtaja Antti Nivala tiimeineen päivittää M-Filesin tuotekehityksen viimeisimmät uutiset.
  • Reiman toimitusjohtaja Elina Björklund kertoo älykkäistä teknologioista yhtiön menestyksen takana.
  • UPM:n tietohallintojohtaja Turkka Keskinen valottaa, kuinka digitransformaatio on tehnyt UPM:stä alansa johtavan toimijan.
  • M-Filesin toimitusjohtaja Miika Mäkitalo kertoo, miten liiketoimintatiedon tehokas käyttö mahdollistaa innovaatiot yrityksissä.

"Jo yhdeksättä kertaa järjestettävässä tilaisuudessamme kerromme, millä tavoin älykäs tiedonhallinta on yritysten kasvun edellytys. On mahtavaa nähdä, kuinka monet maailman johtavista yrityksistä ovat omaksuneet meidän visiomme älykkäästä tiedonhallinnasta", sanoo M-Filesin toimitusjohtaja Miika Mäkitalo. "INNOVATE 2019 -tilaisuudessa kuullaan uraauurtavia näkemyksiä eri alojen johtavilta yrityksiltä. Puheenvuoroissa valotetaan, kuinka älykäs tiedonhallinta tuo käyttäjille työpäiviin iloa ja tehokkuutta ja kuinka organisaatioissa toteutetaan digitaalinen transformaatio", Mäkitalo jatkaa.

Ihmiset ovat jokaisen organisaation tärkein voimavara, ja älykkään tiedonhallinnan avulla työntekijät pystyvät käyttämään aikansa tuottavaan työhön sekä uusien innovaatioiden kehittämiseen. M-Filesin uusimmat tuoteominaisuudet mahdollistavat vieläkin helpomman ja nopeamman tiedon löytämisen ja jakamisen. Lisäksi M-Filesin innovaatioiden ansiosta työntekijät hyötyvät älykkäästä tiedonhallinnasta käyttämällä tuttuja käyttöliittymiään, kuten Microsoft Teamsia, SharePoint Onlinea, Salesforcea tai Google G Suitea. M-Files on suunnannäyttäjä järjestelmäriippumattomien liiketoimintaprosessien, työnkulkujen ja dokumenttien integroinnissa.

INNOVATE 2019 -tapahtuman virallisia kumppaneita ovat Esri Finland, Microsoft, Salesforce, Vincit, Electric Paper ja AssetPoint.

Tarjoamme medialle mahdollisuuden haastatella Digital Business Exproler and Evangelist Atle Skjekkelandia Digital Value Institutesta to 12.9. klo 10-12 välisenä aikana. Haastatteluvaraukset Tuula Tomminen, puh. 050 329 9614, tuula.tomminen@m-files.com

Lisätietoja tapahtumasta ja ilmoittautuminen

Kooste M-Filesin vuoden 2018 tiedonhallinnan tapahtumasta

Kooste vuoden 2018 tapahtumasta
Siirry videokanavalle

INNOVATE 2019 -tapahtumassa puhujina tiedonhallinnan huippunimiä.

Tuhannet yritykset yli 100 maassa käyttävät M-Filesia parantaakseen tietotyön laatua ja tuottavuutta sekä täyttääkseen tiedonhallintaan liittyviä standardeja ja vaatimuksia. M-Files on käytössä noin 1 200 organisaatiossa Suomessa. Asiakkaita ovat muun muassa SSAB, Nokian Renkaat, Valmet, Caverion, Finavia, Fingrid, Rovio, Technopolis, Patria, R-kioski, DNA ja Liikennevirasto. Katso lisätietoja www-sivuiltamme.

Tutkimus: Suomalaiset tarvitsevat työssään älypuhelinta, mutta eivät pääse sillä käsiksi tärkeisiin tietoihin28.6.2019 08:27:51 EESTTiedote

Suomalaiset tietotyöntekijät ovat tottuneita kännykän käyttäjiä, ja työhön liittyvän tiedon käsittely matkapuhelimella koetaankin tutkimuksen mukaan täällä tärkeämmäksi kuin missään muualla maailmassa. Samalla kuitenkin lähes 15 prosenttia suomalaisista vastaajista raportoi, ettei pääse mobiililaitteellaan käsiksi tarvitsemaansa tietoon.