Innovation Home laajentaa etätoimistokonseptia Levillä

Innovation Home avasi etäpisteen Leville vuosi sitten kokeiluyhteistyönä Visit Levin kanssa. Yhteistyön tavoitteena oli vastata muuttuneisiin työskentelytarpeisiin sekä tukea Lapin kotimaanmatkailua. Tämä innovaatio osui naulan kantaan, sillä koronan seurauksena etätyö on jalkautunut osaksi työskentelykulttuuria.
Innovation Home Levin etätoimistossa yhdistyy urheilu ja työnteko. Liikunnan ja työskentelyn yhdistämiseksi Inspiraatiota työhön tuo seinällä oleva Eero Ettalan, Jukka Erätulen (kuvassa), Satu Järvelän, Aleksi Litovaaran ja Heikki Sorsan Suomen lumilautailuhistoriasta kertova lumilautakokoelaman muodossa rakennettu näyttely.

Muuntojoustavia toimistopalveluita tuottava Innovation Home:n Levin laajennus sai alkunsa muuttuneiden asiakastarpeiden kasvusta. Etätyötä ei nähdä enää vaan koronan aikaisena työskentelytapana, vaan toimiston ja etätyön yhdistäminen on tullut jäädäkseen. Innovation Home tarjoaa uudenlaisia etätyöskentelyn mahdollistamia työhyvinvointia tukevia ratkaisuja, terveysturvallisia toimistotiloja, sykähdyttäviä hetkiä kokoustamiseen ja ainutlaatuista näkyvyyttä showroom -asiakkailleen.

”Meillä on upea luonto Lapissa ja poikkeuksellisen hyvä Elisan 5G-yhteys, mitkä mahdollistavat etätyöskentelyn tai vaikka koodaamisen tunturista. Kun lähdimme suunnittelemaan etätyöpisteiden laajentamista, huomioimme viime talven etäasiakkailta tulleet toiveet. Arvostettiin kovasti hyvää sijaintia rinteiden lähellä, terveysturvallisia toimistotiloja, nopeaa verkkoyhteyttä ja innovatiivista työskentely-ympäristöä, mihin voi lähteä mökiltä tai hotellihuoneesta hoitamaan työasioita.” kertoo Innovation Home:n toimitusjohtaja Petra Erätuli-Kola.

Innovation Home uusin Levin toimipiste sijaitsee paraatipaikalla, aivan keskellä kylän kävelykatua, jonne pääsee suoraan eturinteiltä. Innovation Home tarjoaa tyylikkään tilan bisnesverkostoitumiseen kahvikoneen ja innovaatioiden äärellä. Aivan vieressä sijaitsee pääosa Levin ravintoloista, liikkeistä ja palveluista. Työtä helpottavien tuttujen Innovation Home -puitteiden lisäksi suunnittelutiimi on tuonut Levin etätoimistoon Lapin fiilistä ylläpitäviä design-yksityiskohtia Katja Aallon johdolla. Mainittakoon, että omistajien lumilautainnostus näkyy nyt myös tulevalla etätoimistolla sillä, Innovation Home Levin seinille on kasattu näyttely suomalaisen lumilautailun historiasta. Lumilautanäyttelyn jokaisella laudalla on oma upea menestystarina jaettavanaan. Levin etätoimisto tarjoaa myös loistavan show room -ikkunan mainospaikkaa kaipaavalle.

Levin laajennettu etätoimisto on osa Innovation Homen kasvustrategiaa. Keväällä 2022 Kamppiin avataan Suomen suurin innovaatiokeskus, ja yritys näkee etätyön kasvavan kysynnän. ”Kun maailma avautuu, uskomme luonnon ja Lapin vetovoiman kasvavan entuudestaan. Innovation Home Levin -etätoimisto on suunniteltu vastaamaan myös kansainvälisten turistien tarpeita. Perinteisesti aasialaiset eivät omaa pitkiä lomia, vaan työn ja vapaa-ajan yhdistäminen on heille ominaista. Lappi itsessään tarjoaa jo loistavan jetlag -alueen kaamoksella ja yöttömillä öillään. Innovation Home Levin toimipiste on auki 24/7, tämä mahdollistaa niin joustavan työskentelyn huomioiden kansainvälistä työtä tekevien aikaerot kuin joustoa perheen ja työn yhteensovittamisessa. ”, kertoo kesällä Innovation Home:n sijoittanut Kovanen Capitalin toimitusjohtaja Eeva Kovanen.

Arvojen mukaisesti Innovation Home pyrkii etätoimiston avulla tarjoamaan puitteet tehdä työntekijöistä onnellisuuden ja hyvinvoinnin kautta tuottavimpia sekä tarjota yritykselle uusia bisnesmahdollisuuksia. ”Uskomme tarjoavamme niin pienille kuin suuremmille yrityksille uudenlaisen ja kustannustehokkaan innovaatiokehdon.  Etätoimisto tukee niin hyvistä työntekijöistä kuin suorituksista kilpailemista”, Petra Erätuli-Kola kiteyttää.

Kuvat

Innovation Home
Tekniikantie 2

Innovation Home on muuntojoustavia toimistopalveluita tuottava yritys. Innovation Homen konsepti on pääomasijoittajista, yrityksistä ja startupeista koostettu uudenlainen businesshome konsepti, joka yhdistää startupit, kasvuyritykset ja korporaatiot. Se luo tulevaisuuden työskentelypaikkaa, jossa ympäristö tukee työhyvinvointia, yhteisöllisyyttä ja uudistumista. Innovation Homen innovaatiokeskukset sijaitsevat Otaniemessä, Kalliossa, Arabiassa, Levillä, Tampereella, Singaporessa ja Los Angelesissa. Innovation Home on kasvanut kannattavasti koko tarinan alusta asti, säilyttänyt jäsentensä suositteluhalukkuuden kovasta kasvusta huolimatta 100 %:sti.

Lisätietoa:

Innovation Home, CEO, Petra Erätuli-Kola, 0400415946, petra@coworkinghome.com

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Innovation Home

Innovation Home vahvistaa rivejään osana kasvustrategiaa13.9.2022 08:01:07 EEST | Tiedote

Innovation Home -toimistopalvelut kasvavat nyt kovaa vauhtia upeilla uudenajan innovaatiokeskuksilla. Kevättalvella avattiin joen rannalle Finlayson Tampere ja elokuussa juhlittiin uuden lippulaivan Innovation Home Kampin avajaisia. Tämä 8000 neliön Innovaatiokeskus tarjoaa entistä monipuolisempia toimistopalveluja ja innovatiivisia tiloja aina huippu teknologian omaavista sisätiloista sisäpihan poreammeeseen ja saunaan.

Finlaysonin alueen kolmas elämä – Innovation Home ja Varma avaavat uuden innovaatiokeskuksen Tampereelle!15.10.2021 10:00:00 EEST | Tiedote

Työelämää leimaa nyt muuttuneet toimistotarpeet työntekijöiden palatessa toimistoihin. Muuntojoustavia toimistopalveluita tuottava Innovation Home:n Tampereen laajennus vastaakin muuttuneiden asiakastarpeiden kasvuun. Yritys avaa vuoden alusta aivan Tampereen ydinkeskustaan, perintekkäiseen Finlaysonin alueelle, uuden noin 800 neliön tulevaisuuden innovaatiokeskuksen yhteistyössä Varman kanssa. Yhteistyökuvio Varman kanssa laajenee aiemman Innovation Home Arabian toimipisteen rinnalle.