Insplan Oy

Insplan Oy ja G42 Services Oy ovat sopineet liiketoimintakaupasta 1.3.2023

Kaupan myötä G42 Services Oy:n sähköverkkojen tarkastus- ja suunnitteluliiketoiminta sekä palveluksessa oleva henkilöstö siirtyy Insplanille. G42 Services Oy:n omistaja Niko Kuronen jatkaa Insplanilla tiimityönjohtajana.

”Toteutunut kauppa on yritysten pitkän ajan yhteistyön tulosta ja tukee Insplanin kokonaisvaltaista kunnossapitokokonaisuutta. Vahvistamme asemaamme verkostotarkastuksen kärkenä Suomessa. Voimavarojen yhdistämisellä turvaamme asiakkaillemme riittävät asiantuntijaresurssit monipuolisten palvelujen toteutukselle. Samalla mahdollistamme laaja-alaiset työtehtävät siirtyvälle henkilöstölle”, Insplanin kunnossapitoliiketoiminnan johtaja Janne Salokannel toteaa.

”Olen tehnyt töitä Insplanin Mika Seppäsen kanssa jo reilut kymmenen vuotta, aivan Insplanin alkumetreistä lähtien, joten tälläinen kauppa oli luontainen jatkumo jo ennestään tiiviiseen yhteistyöhön. Henkilökohtaisesti kaipasin mahdollisuuksia päästä kehittämään toimintaa ja halusin uusia ammatillisia haasteita. Mielestäni Insplan on talona ja kasvavana työnantajana sellainen, joka vastaa parhaiten tavoitteitani. Ei voi myöskään olla mainitsematta G42:n ja Insplanin henkilöstöä, jotka ovat vuosien ja eri projektien aikana tutustuneet toisiinsa erinomaisesti. Miksi ei rakennettaisi yhteistä tulevaisuutta tuttujen kavereiden kanssa?”, toteaaG42 Services Oy:n toimitusjohtaja Niko Kuronen

Janne Salokannel, 050 342 6380, Liiketoimintajohtaja, kunnossapito, Insplan Oy
Niko Kuronen, 044 7424242, Toimitusjohtaja, G42 Services Oy

Insplan Oy
Mannerheiminkatu 7
06100 Porvoo

Insplan Oy on energia- ja tietoliikenneverkkojen asiantuntijapalveluihin erikoistunut yritys, jonka palvelut kattavat verkkojen elinkaaren aina suunnittelusta rakennuttamiseen, kunnonhallintaan ja projektinjohtoon. Insplan Oy:n tavoitteena on olla Suomen johtava energia- ja tietoliikenneverkkojen asiantuntijayritys.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Insplan Oy