Instrumentarium

Instrumentariumin kampanjan keulakuvana toimii oma optikko

Jaa
Tuoreessa kampanjassa Instrumentariumin optikko reagoi erilaisiin näkemiseen liittyviin viraalivideoihin.
Instrumentariumin optikko Anne Dolmatoff tähdittää uutta kampanjaa.
Instrumentariumin optikko Anne Dolmatoff tähdittää uutta kampanjaa.

Kampanjassa Instrumentariumin oma optikko näkyy suomalaisten näkemisen asiantuntijana, joka etsii ratkaisuja arjen näkemiseen liittyviin ongelmatilanteisiin. Kampanjakonsepti jatkuu koko vuoden.

Instrumentarium on aiemminkin nostanut omia asiantuntijoitaan esiin muun muassa sosiaalisessa mediassa someoptikon liveklinikoissa ja videosarjoissa sekä natiivimainonnassa. Tämä on kuitenkin ensimmäinen kerta, kun omaa henkilökuntaa nostetaan näin vahvasti myös pääkampanjaan.

– Myymälöissämme on upeita ja osaavia asiantuntijoita, ja halusimme tuoda esiin heitä ja heidän persoonallisuuttaan, Instrumentariumin markkinointipäällikkö Eveliina Rantahalvari kertoo kampanjan taustoista.

Ensimmäisissä kampanjafilmeissä näkyy optikon aitoja ja spontaaneja reaktioita viraalivideoihin, jotka liittyvät näkemisen teemoihin.

Kampanjan keulakuvana toimii Instrumentariumin Kaarinan-myymälän optikko Anne Dolmatoff.

Kampanjaa varten järjestettiin valtakunnallinen casting, johon kutsuttiin Instrumentariumin omia optikkoja. Hakijoita oli kymmenittäin, ja joukosta valikoitui Dolmatoffin lisäksi asiantuntijoita, joita nostetaan esiin muussa markkinointiviestinnässä.

– Yllätyimme positiivisesti siitä, kuinka moni rohkaistui osallistumaan castingiin. Olen todella tyytyväinen valintaamme. Jos Instrumentarium henkilöityisi ihmiseen, se olisi Anne. Häneen kulminoituu piinkova asiantuntijuus, mutta samalla myös lämpö ja inhimillisyys, Rantahalvari sanoo.

Kampanja näkyy parhaillaan muun muassa tv:ssä, verkossa, radiossa, suoramarkkinoinnissa ja printtimediassa.

– Olen tosi innoissani videoista, sillä tällaista kampanjaa ei ole ennen tehty. Kuvaukset olivat hieman raskas, mutta erittäin hauska kokemus, sanoo Instrumentariumin optikko Anne Dolmatoff.

Kampanjan pääsuunnittelutoimistona on Wörks Oy, tuotantoyhtiönä Lucy Loves Stories, tv-filmin ohjaajana Rane Tiukkanen ja mediatoimistona Dagmar Oy.

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.Instrumentariumin kampanjavideoissa näkyy optikon spontaaneja reaktioita viraalivideoihin.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Eveliina Rantahalvari, Instrumentariumin markkinointipäällikkö, 040 661 6799, eveliina.rantahalvari@instru.fi

Kuvat

Instrumentariumin optikko Anne Dolmatoff tähdittää uutta kampanjaa.
Instrumentariumin optikko Anne Dolmatoff tähdittää uutta kampanjaa.
Lataa

Tietoja julkaisijasta

Instrumentarium
Instrumentarium
PL 6
02631 Espoo

0201 70 7000http://www.instru.fi/

Instrumentarium
Silmien hyvinvoinnista huolehtiminen on meille kunnia-asia. Tänä päivänä Instrumentarium-myymälöitä on Suomessa 147 ja Virossa 20. Myymälöissämme ympäri Suomen palvelee yli 200 asiantuntevaa optikkoa ja jokaisesta myymälästämme löytyy myös silmälääkärin vastaanotto. Panostamme vahvasti myös optikkojen ja optisten myyjien kehysasiantuntijuuteen muun optisen tietämyksen lisäksi. Pääkaupunkiseudulla ja Kouvolassa tarjoamme lisäksi ensiluokkaisia silmäsairaalapalveluita, jotka tuotamme yhteistyössä Silmäsairaala Valon kanssa. www.instru.fi.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Instrumentarium

Mukavuutta ja karkkisävyjä – tältä näyttävät silmälasi- ja aurinkolasitrendit keväällä 202011.2.2020 12:38:29 EET | Tiedote

Kevät 2020 tuo sekä silmälasi- että aurinkolasitrendeihin vahvasti vuosikymmenen megatrendin, mukavuuden. Kehysten istuvuuteen on kiinnitetty erityistä huomiota materiaalivalinnoilla ja kehysmuotoilulla. Katukuvassa tulevat näkymään myös 70-luvun neliökehysmallit ja sporttiset aurinkolasit. Pastellisävyt ovat vallanneet myös aurinkolasimallistot. Kokosimme Instrumentariumilla trendikatsauksiin kevään 2020 valloittavat kehys- ja aurinkolasitrendit. Tutustu ja ihastu!

Retromallit ja samppanjan sävyt – tältä näyttävät silmälasien kehystrendit syksyllä 20195.9.2019 08:40:52 EEST | Tiedote

Syksy 2019 tuo silmälasikehystrendeihin uusia suosikkeja menneiltä vuosikymmeniltä. Katukuvassa tulevat näkymään niin suuret 70-luvun neliömallit kuin myös 90-luvun nostalgiaa. Läpikuultavuus ja metalli jatkavat trendien kärjessä, ja väreissä toistuvat vaalean ja vihreän eri sävyt. Kokosimme Instrumentariumilla liitteenä löytyvään trendikatsaukseen syksyn 2019 valloittavat kehystrendit. Tutustu ja ihastu!

HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye