Into Kustannuksella uusi markkinointi- ja viestintäpäällikkö ja e- ja äänikirjakustantaja

Into Kustannus Oy:n uutena markkinointi- ja viestintäpäällikkönä aloittaa 1.9.2020 alkaen Jenni Valpio. Tämän lisäksi kustantamon uutena kustantajana on vastikään aloittanut Camilla Gabrielsson.

Kuvat: Nauska

Jenni Valpion vastuualueisiin kuuluu tiiviiden suhteiden ylläpitäminen median kanssa ja mainonnan johtaminen ja suunnittelu yhdessä markkinointiryhmän kanssa. Tämän lisäksi markkinointi- ja viestintäpäällikkö ideoi ja toteuttaa kustantamon vuosittaisia tapahtumia.

Camilla Gabrielsson keskittyy erityisesti e- ja äänikirjojen laadukkaaseen ja monipuoliseen kustantamiseen. E- ja äänikirjojen suuren suosion myötä on entistä tärkeämpää olla tiiviisti mukana kirja-alan kehityksessä, mikä tarkoittaa sähköisten formaattien jatkuvaa kehittämistä ja uusien yleisöjen tunnistamista. Gabrielsson jatkaa myös kustantamon digimarkkinoinnin koordinaattorina.

”Olen todella vaikuttunut Jenni Valpion ja Camilla Gabrielssonin kyvyistä johtaa osa-alueitaan. Heidän mukanaan Into on harpannut merkittäväksi ääni- ja e-kirjakustantajaksi hyvin nopeasti, ja olemme ensimmäisinä alkaneet tuottaa efektillisiä äänikirjoja. Näkyvyytemme mediassa ja sosiaalisessa mediassa on lyhyessä ajassa kasvanut valtavasti. Henkilökohtaisesti olen tosi iloinen, että meillä on johtotehtävissä aiempaa enemmän nuoria naisia, se näkyy myös kustantamomme kirjojen sisällöissä. Lisäksi Jennin ja Camillan kanssa on hauska työskennellä.”

Kuvat: Nauska

Kaksi odotettua tietokirjauutuutta, Finlandia-ehdokkaiden uunituoreet romaanit ja katsaus kettuperheen elämään10.9.2020 14:46:58 EESTTiedote

Syyskuun tietokirjauutuuksissa panostetaan teknologiataitoihin ja syvennytään kansantaiteilija Juice Leskisen elämään ja tuotantoon. Kaunokirjallisuuden puolella Laura Gustafssonin uutuusromaani Rehab johdattelee pohtimaan kulutuksen ja hyvinvoinnin välistä suhdetta ja Risto Isomäen Vedenpaisumuksen lapsissa myyttiset tarinat yhdistyvät eloonjäämiskamppailuun luonnonkatastrofin keskellä. Kansainvälisesti palkitun luontovalokuvaaja Hannu Laakson lasten tietokirjassa Me Kettuset hypätään kettuperheen tassuihin.

Tietokirjoja solvaamisen historiasta ja kadonneista suomalaisista13.5.2020 08:55:00 EESTTiedote

Petri Laukan ja Ari Turusen uusi tietokirja "Solvaajat – Herjaamisen hävytön historia" tutustuu panettelun historiaan ja käy läpi politiikan, uskonnon sekä kulttuurialan solvaajia, jotka katsovat oikeudekseen arvostella muita. Tiina Saaren ja Maiju Majamaan tietokirja "Ei jälkeäkään" kertoo yhdentoista kadonneen suo­malaisen tarinan. Vuosittain 40–50 suomalaista katoaa pitkäksi aikaa. Osaa heistä ei löydetä koskaan. Kirjat ilmestyvät 1.6. – myös e- ja äänikirjoina.