Jääkiekon MM-välieräpeli siirtää lauantain Lotto-arvontaa

Loton arvontalähetys siirtyy myöhemmäksi huomenna lauantaina 19.5.2018 (kierros 20/2018). Lottoarvonta esitetään MTV3-kanavalla suorana jääkiekon MM-kisojen Kanada-Sveitsi-välieräottelun jälkeen.

Mikäli peli päättyy varsinaisella peliajalla, arvonta alkaa noin klo 22.35. Mahdollinen jatkoaika tai voittolaukauskilpailu voivat venyttää arvonnan alkamista klo 23 jälkeen.

Lottoarvonta esitetään tavallisesti kello 22.10. Lottolähetys on aina suora. Myöhäistetty arvonta-aika vaikuttaa myös siihen, että pelaaminen seuraavalle kierrokselle alkaa vasta kello 23:n jälkeen arvontatuloksen selvittyä.

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Varsinais-Suomeen19.11.2018 16:27Tiedote

Alkanut viikko on Lasten oikeuksien viikko ja kansainvälistä Lapsen oikeuksien päivää vietetään tiistaina 20.11. Tänä vuonna Lasten oikeuksien päivän teemana on osallisuus. Kuntien ja kaupunkien lisäksi lukuisilla järjestöillä, jotka saavat toimintaansa tukea veikkausvoittovaroista, on merkittävä rooli työssä lapsien ja nuorten kanssa. ”Lasten näkökulma ja asiantuntemus näkyy ilahduttavasti yhä enemmän järjestöjen toiminnassa sekä palveluiden kehittämisessä”, sanoo Mirja Nyroos-Seppänen, joka on toiminut lapsi- ja perhejärjestöjen avustusvalmistelijana 20 vuoden ajan.

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Satakuntaan19.11.2018 16:18Tiedote

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Pohjois-Savoon19.11.2018 16:00Tiedote