JAMIX Oy

Jamix allekirjoitti sopimuksen maailmankuulun huippuyliopiston kanssa

Viime perjantaina Jamix allekirjoitti sopimuksen Yale-yliopiston kanssa! Tätä on edeltänyt kahden vuoden mittava projekti niin kotimaassa Suomessa kuin paikan päällä USA:ssa. ”Yksittäisenä asiakkaana Yale on tietysti upea ja merkittävä, mutta se myös avaa meille USA:n markkinan. Referenssi ei voisi hienompi enää olla.”, Jamixin toimitusjohtaja Mikko Jaatinen kertoo innoissaan. Yale kuuluu USA:n itärannikon huippuyliopistojen Ivy League -joukkoon. Se sijaitsee Connecticut-osavaltiossa New Haven -kaupungissa, jonne on New Yorkista reilun tunnin ajomatka. Kun matkaa jatketaan edelleen reilu pari tuntia itään, tullaan itärannikolle Bostoniin, Massachusetts-osavaltiossa, jossa Jamixin USA:n toimisto sijaitsee.
Certified Master Chef Ron DeSantis ja Mikko Jaatinen tuulettavat sopimuksen varmistuttua.

Yale Hospitality vastaa opiskelijaruokailusta ja tarjoilee 14.000 ruoka-annosta päivässä.

Yale-kaupan taustalla on kuitenkin kahta vuotta paljon pidempi polku ja työmäärä.

Jamix on jo 30 vuoden ajan tehnyt aktiivisesti jatkuvaa tuotekehitystä tavoitteenaan olla edelläkävijä ja suunnannäyttäjä ammattikeittiöohjelmistoissa.

Asiakkaita on kuunneltu huolella ja haluttu palvella hyvin. Usko omaan tekemiseen ja näkemykseen on aina ollut vahva.

Yale näki tämän työn laadun ja arvon.

He halusivat (!) olla ja ovat Jamixin ensimmäinen asiakas USA:ssa.

”Suomessa tarjoiltiin jo 1920-luvulla maksuton kouluruoka 80%:lle koululaisista ja vuodesta 1948 alkaen laki takasi sen kaikille koululaisille. Rahaa sen tekemiseen on aina ollut niukasti, mutta Suomen ammattitaitoinen kouluruokailun henkilökunta on silti pystynyt tarjoamaan hyvää ja ravitsevaa kouluruokaa kaikille suomalaisille sukupolvesta toiseen. Meille on syntynyt hieno ja laadukas systeemi läpi yhteiskunnan. Olen äärettömän ylpeä viedessäni tätä suomalaista satavuotista osaamista nykyaikaisilla tekniikoilla maailmalle!”, Jaatinen sanoo.

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.Certified Master Chef Ron DeSantis kertoo oman näkemyksensä Jamix-ohjelmasta

Mikko Jaatinen, toimitusjohtaja

Puhelin:
- 9.4 saakka, ja 25.4. jälkeen: USA +1 (617) 992-6842, kello 15 jälkeen
- 11.-23.4.: Suomi 0400 478784

Sähköposti: mikko.jaatinen@jamix.com

Kuvat

Lataa
Mikko Jaatinen ja Yale Hospitalityn johtaja Rafi Taherian kättelevät sopimuksen merkiksi.
Lataa

JAMIX Oy
Sepänkatu 14 C
40720 Jyväskylä

JAMIX Oy on suomalainen ohjelmistoyritys, joka on kehittänyt ja tuottanut monipuolisia, selkeitä ja helppokäyttöisiä ammattiohjelmia jo lähes 30 vuoden ajan. JAMIX on johtava järjestelmätoimittaja ammattikeittiöille ja henkilöstöravintoloille. Yli puolet Suomen kunnista ja kaupungeista käyttää JAMIX-ohjelmistoa. Asiakaskunta koostuu julkispuolen lisäksi ravintolaketjuista ja sadoista muista yksityispuolen yrityksistä. JAMIX kasvaa voimakkaasti kotimaassa ja kasvua haetaan myös viennistä. JAMIXin kotipaikka on Jyväskylässä ja yritys työllistää 27 henkilöä. Liikevaihto vuonna 2018 oli 2,7 M€.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta JAMIX Oy