Janina Haapaniemi kokoomuksen somestrategiksi

Kokoomuksen puoluehallitus on nimittänyt Janina Haapaniemen, 35, somestrategiksi kokoomuksen puoluetoimistolle eduskuntavaaliprojektiin.

Hän on työskennellyt mm. Suomen Jääkiekkoliitossa 2022 Jääkiekon MM-kisojen mediapalvelupäällikkönä ja Lidlissä viestintäasiantuntijana.

Haapaniemi on kokoomuksen viestinnässä kokenut tekijä. Hän on työskennellyt Uudenmaan Kokoomuksen viestintäpäällikkönä ja kokoomuksen puoluetoimistolla somestrategina ja viestinnän suunnittelijana.

Haapaniemi on koulutukseltaan filosofian maisteri.

Haapaniemen tehtäviin kuuluu kokoomuksen sosiaalisen median ja digitaalisen viestinnän suunnittelu ja toteuttaminen puoluetoimiston viestintätiimissä.

Haapaniemi työskentelee eduskuntavaalien projektitehtävässä 8.8.2022-30.4.2023.