Janne Sorakivi Hobby Hall Suomi Oy:n toimitusjohtajaksi

Janne Sorakivi luotsaa Hobby Hall Suomi Oy:tä kohti 2020-lukua. Aiemmin yrityksen tuoteryhmäjohtajana toiminut Sorakivi nimitettiin Hobby Hall Suomi Oy:n toimitusjohtajaksi heinäkuun alussa. Hänellä on vankka, yli 20 vuoden kokemus vähittäis- ja tukkukaupasta. Kymmenen viime vuoden ajan Sorakivi on työssään keskittynyt vahvasti digitaaliseen kaupankäyntiin.
Janne Sorakivi

Uusi toimitusjohtaja vakuuttaa, että Hobby Hall Suomi Oy pystyy palvelemaan suomalaista asiakasta vastaisuudessa entistäkin paremmin. Yritys on kuulunut toukokuusta alkaen kansainväliseen Hobby Hall Group OÜ:hyn, jolla on verkkokauppoja mm. Virossa ja Latviassa. Keväällä 2019 toteutettiin Suomessa merkittävä teknologiamuutos, jonka myötä hobbyhall.fi-verkkokaupan tuotevalikoima on saatu viisinkertaistettua vuoden takaiseen tarjontaan verrattuna. Uudistus nosti suomalaisvetoisen yrityksen yhdeksi maan suurimmista verkkokaupoista.

- Haluamme vastata asiakkaidemme tarpeisiin uusilla tavoilla. Tuomme jatkuvasti Suomen markkinoille uusia kiinnostavia brändejä ja tuoteryhmiä kuluttajilta saatujen signaalien perusteella. Tavoitteenamme on lisätä personointia, jonka ansiosta on mahdollista tarjota asiakkaillemme oikeita tuotteita oikeaan aikaan. Kuluttajien toiveita kuuntelemalla kykenemme räätälöimään tuotetarjonnan mahdollisimman henkilökohtaiseksi.

- Viiden lapsen isänä olen ainakin hyvin perillä siitä, mitä suomalaisen lapsiperheen arjessa kaivataan, toimitusjohtaja Sorakivi naurahtaa.

Kysy lisää:

Janne Sorakivi

Uudistunut Hobby Hall on monipuolinen verkkokauppa, jonka valikoimaan kuuluu yli miljoona tuotetta. Hobby Hallista löydät mitä ikinä tarvitsetkaan – kotiin ja mökille, vapaa-aikaan ja remontointiin, urheiluun ja lemmikeille.
Keväällä 2023 avattiin Hobby Hallin Marketplace, joka mahdollistaa muiden yritysten tuotteiden myynnin kuluttajille Hobby Hallin verkkokauppa-alustalla.