Jari Tuomikoski nimitetty STARKin hankintajohtajaksi

Jari Tuomikoski on nimitetty STARKin hankintajohtajaksi. Hän jatkaa Starkin johtoryhmän jäsenenä, siirtyen uudelle vastuualueelle kaupallisen johtajan tehtävästä. Tuomikoski raportoi STARK Groupin hankintaa johtavalle Jørgen Holmgaardille, sekä STARK Suomen toimitusjohtaja Harri Päiväniemelle.

Jari Tuomikoski nimitetty STARKin hankintajohtajaksi

Uudessa tehtävässään Jari Tuomikoski kehittää Starkin hankintatoimintoja yhteistyössä Pohjoismaisen STARK Group Sourcingin kanssa.

-Keskeiset tavarantoimittajat ovat meille strategisia kumppaneita ja kasvustrategiamme toteuttaminen edellyttää entistä vahvempaa panostusta hankintaan, toteaa toimitusjohtaja Harri Päiväniemi. Tehtävämme on osaltamme varmistaa tuotteiden saatavuus ja uusien tuotteiden innovointi sekä riskittömät kumppanit ja toimitusketju. Jari Tuomikosken aikaisempi kansainvälinen ura sekä tausta kaupallisena johtajana tarjoavat menestyvälle hankintatoimen johtamiselle hyvän selkänojan.

- Uusi tehtäväni Starkilla on kansainvälinen ja äärimmäisen kiinnostava, toteaa Jari Tuomikoski, Tähtäämme asiakkaiden entistä parempaan palveluun ja kustannustehokkuuteen myös hankinnassamme. Osana STARK Groupin Pohjoismaista hankintaorganisaatiota pyrimme toimiviin hankinta- ja toimittajasuhteisiin sekä mittakaavaetujen hyödyntämiseen. Näen tässä kehittämispotentiaalia ja suuria mahdollisuuksia.

- Stark elää mielenkiintoisia aikoja, kertoo Harri Päiväniemi. Toukokuussa julkistettu suuri yrityskauppa Saksassa luo STARK Groupille mahdollisuuksia löytää kiinnostavia kumppanuuksia uudelta markkina-alueelta ja mahdollistaa neuvotteluvoimamme lisääntymisen entisestään kasvavilla ostovolyymeilla. Yrityskaupassa STARK Group ostaa Saksan johtavan rakennusmateriaalitoimittajan, SGBDD:n liiketoiminnan Saint Gobainilta. SGBDD on rakennusalan ammattilaisten 220 toimipisteen valtakunnallinen rakennustarvikeliikeverkosto.

Lisätietoja Stark Suomi Oy:

Harri Päiväniemi, puh.040 643 1800
Jari Tuomikoski, puh. 040 551 3215

Jari Tuomikoski nimitetty STARKin hankintajohtajaksi

Me Starkissa uskomme, että jokainen työmaa tekee meidät vahvemmaksi. Meitä yhdistää tavallista tukevampi intohimo rakentamiseen, innostus sekä vastuuntuntoinen suhtautuminen asiakkaidemme liiketoimintaan ja tarpeisiin. Rakennustarvikeyritys Stark on palvellut suomalaisia rakentajia jo vuodesta 1868. Starklaisia on noin 1000 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 26 myymälän verkostomme sekä verkkokauppa palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta  www.stark-suomi.fi.

Starkin yhteistoimintaneuvottelut päättyivät työtehtävien vähennyksiin11.12.2019 15:45:28 EETTiedote

Stark Suomi Oy:n lokakuussa aloittamat yhteistoimintaneuvottelut henkilöstön edustajien kanssa ovat päättyneet. Päätöksensä myötä Stark vähentää enintään 50 työntekijää, joista osalle voidaan tarjota osa-aikaista työtä. Osa irtisanomisista pyritään välttämään luonnollisen poistuman, kuten eläköitymisen avulla. Starkin palveluksessa on noin 1000 työntekijää 26 toimipisteessä sekä ketjuohjauksessa ja jakelukeskuksissa.

STARK Rent konevuokraamo avautuu uudistuneessa Tampere Nekalan toimipisteessä6.11.2019 08:49:00 EETTiedote

Stark avaa tänään Tampereen Nekalaan verkostonsa neljännen konevuokraamon. Vuokraamo sijoittuu myymälän yhteyteen, helposti myös noutoasiakkaita palvelevaan noutopisteeseen. Starkin suurin myymälä Tampereen Nekalassa avautui keväällä uudistuneena. Nekalassa käynnistyi hiljattain myös seudun jakelukeskus, josta alueen kaikki toimitukset hoidetaan. Uudistuksilla tähdätään rakentavan asiakkaan kokonaispalvelun paranemiseen, palvelun sujuvoittamiseen ja asioinnin nopeuttamiseen.