Jarkko Niemisen videoblogi esittelee Grand Slamit ja ATP 1000-tunaukset

Suomen kaikkien aikojen tennistähti Jarkko Nieminen esittelee ja analysoi uusilla videoblogeillaan tenniksen tärkeimpien turnausten anatomiaa. Ensimmäinen niistä julkaistaan verkkopalvelu veikkaus.fi:ssä ennen Australian Openia.

Niemisen vlogit ovat osa Veikkauksen ja Tennisliiton solmimaa uutta yhteistyösopimusta.

Australian Open avaa neljän Grand Slam -turnauksen sarjan tammikuun puolivälissä. Suomen Davis Cup -joukkueen kapteenina ensi vuoden alusta kolmen vuoden sopimuksella toimiva Jarkko Nieminen on osallistunut uransa aikana kaikkiin lajin merkittäviin kilpailuihin, joten hänellä on täysin ainutlaatuinen sisäpiirin käsitys turnauksista ja niiden erityispiirteistä.

- Olemme iloisia, että saamme tarjota Jarkko Niemisen kaltaisen lajilegendan analyysejä hienosta lajista kaikille tenniksen ystäville, ja meitä on paljon, hehkuttaa yhteyspäällikkö Tuomo Torkkola Veikkauksesta.

Australian avointa tennisturnausta seuraavat Ranskan avoimet, Wimbledon ja sarjan päättävä US Open.

Nieminen kertoo videoblogeissaan Grand Slam -turnausten ennakkoasetelmien lisäksi merkittävimmistä ATP World Tour Masters 1000-sarjan turnauksista. Niitä on kaikkiaan yhdeksän ja ne pelataan kolmen Yhdysvalloissa pelattavan turnauksen lisäksi Espanjassa, Iltaliassa, Kanadassa, Kiinassa Monacossa ja Ranskassa. Masters on Grand Slamin jälkeen suurin ja arvostetuin sarja.

Nieminen tähdittää myös Veikkauksen vastuullisuuskampanjaa yhdessä Mikael Forssellin, Tuukka Kotin ja Jere Lehtisen kanssa.

Tennis on olympialaji ja sillä arvioidaan olevan noin 50 miljoonaa harrastajaa. Lajin suosio näkyy myös vedonlyönnissä: tennis on Veikkauksen Pitkävedon suosituin yksilölaji ja seuraa jääkiekon ja jalkapallon perässä yhdessä pesäpallon kanssa.

Eurojackpotin 22,7 miljoonan euron päävoitto Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa - Suomeen kaksi 582 528 euron voittoa20.7.2018 22:56Tiedote

Eurojackpotin päävoitto meni perjantain arvonnassa Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa. Kierroksella 29/2018 löytyi yksi 5+2 -täysosuma, jolla 22,7 miljoonan euron voitto matkaa naapurimaahan. Suomeen saatiin kaksi 582 528 euron voittoa 5+1 -tuloksilla. Suomen voitot menivät jyväskyläläiselle mobiilipelaajalle sekä Espooseen Laajalahden Alepan viiden osuuden porukalle. Ensi viikolla Eurojackpotin potissa on noin 10 miljoonaa euroa.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.