Järvenpäähän 200 000 euron voitto Kenosta

Maanantain 24.7. Kenon ilta-arvonta toi Järvenpään K-citymarketissa pelanneelle pelaajalle mojovan voittopotin, peräti 200 000 euroa (kierros 30/2017).

Järvenpäässä voitettu 200 000 euron kenopotti oli pelattu Express-pelinä.

Voitto tuli kymmenen numeron täysosumalla ja yhden euron panoksella. Peli oli pelattu Express-pelinä eli valmiiksi hinnoiteltuna pikapelinä. Express-pelissä järjestelmä arpoo numerot asiakkaan puolesta.

Järvenpäähän on kautta aikain osunut kaikkiaan seitsemän vähintään 100 000 euron kenovoittoa. Suurin niistä, 500 000 euroa, voitettiin tämän vuoden huhtikuussa Järvenpään S-marketissa pelatulla kenorivillä.

Tänä maanantaina pelannut onnekas kenovoittaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hän saa voittorahat suoraan tililleen.

Järvenpäässä voitettu 200 000 euron kenopotti oli pelattu Express-pelinä.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.