Järvenpäähän 200 000 euron voitto Kenosta

25.7.2017 11:14 | Veikkaus

Maanantain 24.7. Kenon ilta-arvonta toi Järvenpään K-citymarketissa pelanneelle pelaajalle mojovan voittopotin, peräti 200 000 euroa (kierros 30/2017).

Järvenpäässä voitettu 200 000 euron kenopotti oli pelattu Express-pelinä.

Voitto tuli kymmenen numeron täysosumalla ja yhden euron panoksella. Peli oli pelattu Express-pelinä eli valmiiksi hinnoiteltuna pikapelinä. Express-pelissä järjestelmä arpoo numerot asiakkaan puolesta.

Järvenpäähän on kautta aikain osunut kaikkiaan seitsemän vähintään 100 000 euron kenovoittoa. Suurin niistä, 500 000 euroa, voitettiin tämän vuoden huhtikuussa Järvenpään S-marketissa pelatulla kenorivillä.

Tänä maanantaina pelannut onnekas kenovoittaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hän saa voittorahat suoraan tililleen.

Järvenpäässä voitettu 200 000 euron kenopotti oli pelattu Express-pelinä.

Turuntie 42