Johan Mild nimitetty Remeon toimitusjohtajaksi

Suomalainen ympäristöhuoltoalan yritys Remeo saa uuden toimitusjohtajan. Remeon hallitus on nimittänyt kauppatieteiden maisteri Johan Mildin, s. 1974, Remeon toimitusjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään viimeistään 1.11.2018. Mild toimii tällä hetkellä Coor Service Management Oy:n toimitusjohtajana.

Johan Mild nimitetty Remeon toimitusjohtajaksi

Remeon hallituksen puheenjohtajan Saku Sipolan mukaan Mild tuo Remeoon vahvaa osaamista, näkemystä ja kokemusta palveluliiketoiminnan kehittämisestä.

"Johanilla on pitkä kokemus kiinteistöpalveluiden tuloksellisesta johtamisesta. Hänen analyyttinen lähestymistapansa ja vahvat näyttönsä ihmisten ja asiakkuuksien johtamisesta tukevat erinomaisesti Remeon strategisia tavoitteita", Sipola kertoo.

"Olen erittäin iloinen mahdollisuudesta päästä kehittämään Suomen kiertotaloutta Remeon toimitusjohtajana. Yhdessä henkilöstön kanssa viemme yhtiötä eteenpäin ja vahvistamme jalansijaamme ympäristöpalvelujen markkinoilla," toteaa Johan Mild.

Talousjohtaja Petri Räsänen jatkaa Remeon väliaikaisena toimitusjohtajana, kunnes Mild aloittaa tehtävässään, minkä jälkeen Räsänen jatkaa Remeon talousjohtajana.

"Petri Räsänen ja muu Remeon johtoryhmä ovat luotsanneet Remeota toimitusjohtajahaun ajan hyvin ja jatkavat työtään yhdessä henkilöstömme kanssa varmistaen, että Johan pääsee hyvää vauhtia kehittyvän yrityksen tiimiin mukaan”, sanoo Saku Sipola.

Hallituksen puheenjohtaja Saku Sipola, puh. 040 5515 953, saku.sipola@sato.fi
Vt. toimitusjohtaja Petri Räsänen, puh. 040 728 1516, petri.rasanen@remeo.fi

Johan Mild nimitetty Remeon toimitusjohtajaksi

Remeo on suomalainen ympäristöhuoltoalan yritys. Yhdessä asiakkaidemme kanssa kehitämme uusia ratkaisuja, joilla eilisen roskat palautetaan hyötykäyttöön, huomisen raaka-aineiksi. Työllistämme 330 ammattilaista 14 paikkakunnalla ja kahdeksassa kierrätys- ja hyötykäyttömateriaaleja käsittelevässä laitoksessa. Liikevaihtomme vuonna 2017 oli 78 miljoonaa euroa. remeo.fi