Johtajanimityksiä Ekonomeissa

Suomen Ekonomeissa on toteutettu organisaatiomuutos, jossa syntyi uusi Asiakaskokemus-yksikkö. Lisäksi Urapalvelut-yksikön toiminta laajentuu.

Organisaatiomuutoksessa Asiakkuus-yksikkö sekä Markkinointi ja viestintä -yksikkö yhdistyivät Asiakaskokemus-yksiköksi. Uuden yksikön vetäjänä aloittaa asiakaskokemusjohtaja Katri Markkanen.

”Katrilla on pitkä kokemus eri tehtävissä Suomen Ekonomeissa. Hän on osoittanut, että hänellä on erinomainen kyky ajatella strategisesti koko ekonomiyhteisen näkökulmasta. Hän on myös pidetty esihenkilö”, toiminnanjohtaja Jari Elo perustelee valintaa.

”Uudessa yksikössä yhdistämme voimamme, jotta voimme entistä paremmin ymmärtää jäsenten odotuksia ja ylittää ne”, Markkanen sanoo.

Urapalvelujen rooli kasvaa

Urapalvelut-yksikön johtajaksi nimitettiin Suvi Eriksson. Hän toimi aiemmin Ekonomien Edunvalvonta-yksikön koulutuspoliittisena erityisasiantuntijana.

”Urapalvelut-yksikkö on toimintamme kulmakiviä. Se on tarjonnut erittäin tasokasta ja jäsentemme kiittämää apua uran eri vaiheissa. Nyt kasvatamme yksikön roolia niin ekonomiyhteisön sisällä kuin yhteiskunnallisesti yksikön huippuammattilaisten asiantuntemusta hyödyntäen. Suvi on kokenut korkeakoulutuksen ja jatkuvan oppimisen asiantuntija, ja tuo yksikköön uutta osaamista erityisesti yliopistomaailmasta”, Elo luonnehtii.

”Olen erittäin motivoitunut tuomaan mainion uratiimimme hyödyksi sen tiedon ja kokemuksen, mikä minulla on myös kehitteillä olevasta Suomen jatkuvan oppimisen järjestelmästä. Rivakasti muuttuvat osaamistarpeet haastavat meitä kaikkia, ja haluamme muuttuvissa tilanteissa olla jäsentemme tukena”, Eriksson sanoo.

Katri Markkanen, p.+358 40 045 4165
katri.markkanen@ekonomit.fi

Suvi Eriksson, p. +358 40 848 8935
suvi.eriksson@ekonomit.fi

Suomen Ekonomit - Finlands Ekonomer ry

Olemme yli 50 000 vaikuttajan yhteisö, kauppatieteellisen yliopistotutkinnon suorittaneiden sekä alan opiskelijoiden palvelu- ja etujärjestö.

Olemme Akavan neljänneksi suurin jäsenjärjestö, liittomme muodostavat 25 ekonomiyhteisöä ja 13 opiskelijayhteisöä. Teemme vaikuttamistyötä hyvän työelämän ja kestävän yhteiskunnan puolesta. Autamme jäseniämme luomaan merkityksellisen elämän ja tavoittelemaan unelmiaan – vapauttamaan todellisen potentiaalinsa.