Johtamisvainu – Näkemyksellisyyttä johtamiseen -kirjan julkistamistilaisuus to 12.5. klo 17!

Johtamisvainu – Näkemyksellisyyttä johtamiseen (Basam Books 2022)

Tervetuloa Johtamisvainu – Näkemyksellisyyttä johtamiseen -kirjan julkistamistilaisuuteen Helsingin Akateemisen Kohtaamispaikalle torstaina 12.5. klo 17 alkaen.

Tilaisuudessa kirjan toimittajaa Annastiina Mäkeä haastattelee Reetta Kiukainen.

Keskustelua voi seurata paikan päällä tai suorana verkossa Akateemisen Facebook- ja Instagram-tileillä. Tallenne keskustelusta julkaistaan Akateemisen verkkosivuilla tapahtuman päätyttyä.

Annastiina Mäen toimittama uutuuskirja Johtamisvainu – Näkemyksellisyyttä johtamiseen jäsentää kompleksista johtamistyötä ymmärrettävään muotoon. Se tarjoaa johtamisen ammattilaisille ja asiantuntijayhteisöille vainua omaan ajatteluun, ymmärrystä yhteisön dynamiikkaan sekä näkemystä toimintaympäristön liikkeiden ennakointiin. Lisäksi kirja tuo käytännön työkaluja siihen, miten omaa ja organisaation johtamisvainua voi kehittää vaikuttavalla tavalla.

Moniääninen, tutkimustietoa ja käytäntöä yhdistävä teos koostuu eri näkökulmista johtamista tarkastelevien johtajuustutkijoiden, työelämäkehittäjien ja johtajien kirjoittamista artikkeleista. Teoksen toimittaja, FT, KL Annastiina Mäki on organisaatiokehittäjä, johtajuustutkija ja Psyconin johtava konsultti. Teokseen ovat kirjoittaneet Mäen lisäksi seuraavat asiantuntijat: Pauli Juuti, Mikael Nederström, Lars Sundholm, Minna Janhonen, Riikka Moisio & Hanna Starczewski, Kirsi Karlamaa, Milla Kansonen & Laura Nissilä, Reetta Kiukainen, Pauliina Pihlajaniemi, Anita Rintala-Rasmus & Salla Hälikkä, Harri Jalonen, Paula Holtari & Liisa-Maija Sainio, Lauri Luoto sekä Marika Tammeaid.

Aika: Torstai 12.5.2022 klo 17 alkaen.
Paikka: Akateemisen Kirjakaupan Kohtaamispaikka, 1. krs.

Johtamisvainu – Näkemyksellisyyttä johtamiseen (Basam Books 2022)