Joulu on antamisen aikaa – Prisman verkkokaupasta voit nyt lahjoittaa vähävaraisille lapsille

Joulunaika lähestyy ja Prisman verkkokaupan asiakkailla on jälleen mahdollisuus lahjoittaa jouluiloa vähävaraisille lapsille ja nuorille. Lahjoitusmahdollisuus yhteistyössä Hope ry:n kanssa toteutetaan nyt jo kolmatta kertaa.

-	Suomessa elää jopa 150 000 lasta perheissä, joiden arkea varjostaa vähävaraisuus. Näille lapsille toisen lahjoittama joululahja tuo valtavasti iloa.
- Suomessa elää jopa 150 000 lasta perheissä, joiden arkea varjostaa vähävaraisuus. Näille lapsille toisen lahjoittama joululahja tuo valtavasti iloa.

Hope ry on vapaaehtoisvoimin toimiva järjestö, joka auttaa vähävaraisia lapsia ja perheitä ympäri Suomea. Verkkokaupasta ostetut lahjat toimitetaan Hope ry:lle, joka jakaa ne joululahjoina pääkaupunkiseudulla. Edellisvuonna Prisman verkkokaupan asiakkaat lahjoittivat kampanjan aikana yli 2000 lahjaa.

-          Suomessa elää jopa 150 000 lasta perheissä, joiden arkea varjostaa vähävaraisuus. Näille lapsille toisen lahjoittama joululahja tuo valtavasti iloa. Lisäksi lahjan myötä välittyy perheisiin välittämisen ja toiveikkuuden tunteita, kertoo Hope Ry:n toiminnanjohtaja Eveliina Hostila.

Kuinka valita se oikea, toista miellyttävä lahja?

Lahjoittaja voi itse valita lahjaksi minkä tahansa verkkokaupan tuotteen. Toista miellyttävän lahjan löytäminen voi kuitenkin välillä olla vaikeaa. Varsinkin kun lahjoittaa tuntemattomalle ihmiselle. Valintaa helpottamaan ja vastaanottajan jouluiloa varmistamaan Hope ry keräsi Prisman verkkokaupan sivuille kattavan toivelistan lahjoista, joita lapset ja nuoret erityisesti tänä jouluna toivovat.

Lahjoituksen tekeminen verkkokaupassa onnistuu helposti. Valitsemalla toimitustavaksi ”Toimitus Hope ry:lle”, kaikki tilauksen tuotteet toimitetaan Hope ry:lle, joka jakaa lahjat eteenpäin niitä toivoville. Mahdolliset muut omat ostokset tulee tehdä erillisenä tilauksena.

-          Hope ry tekee tärkeää työtä. Haluamme yhdessä asiakkaidemme kanssa olla mukana luomassa jouluiloa mahdollisimman monelle lapselle ja nuorelle. Uskon, että pystymme yhdessä keräämään tänä vuonna vielä viime vuotta suuremman lahjoituslahjamäärän, arvioi käyttötavarakaupan johtaja Sampo Päällysaho S-ryhmän vähittäiskaupasta.

Kun lahjan ostaa verkkokaupasta viimeistään 14.12. mennessä, lahja ehtii jouluksi perille. Tämän jälkeenkin tulleet lahjat jaetaan, muun muassa synttärilahjoina ensi vuoden puolella.

Sampo Päällysaho, käyttötavarakaupan johtaja, S-ryhmän vähittäiskauppa, 010 768 0665, sampo.paallysaho@sok.fi

Solo Sokos Hotel Tornin vaiherikkaat vuosikymmenet asettuivat taiteeksi työmaa-aitoihin23.9.2020 09:02:16 EESTTiedote

Vuonna 1931 avautuneen helsinkiläisen pilvenpiirtäjähotelli Tornin vivahteikkaisiin vuosikymmeniin voi nyt tutustua hotellin edustalle pystytettyjen katutaidekollaasien kautta. Taideteoksiin on koottu niin kulinarismin merkkihetkiä, suomalaista sotahistoriaa kuin kuulujen vieraiden käyntejä. Solo Sokos Hotel Torni uudistuu parhaillaan ja avautuu vuonna 2021 eleganttina ja persoonallisena hotellina, jossa nykytaide ja uusimmat ravintolailmiöt jatkavat talon mielenkiintoista historiaa.

S-ryhmä vahvistaa nuorten työelämä- ja digitaitoja: ”Duuni- ja Harkkapassi tarjoavat poikkeusvuonna erityisen tarpeellista tukea”22.9.2020 08:52:56 EESTTiedote

S-ryhmä työllistää vuosittain tuhansia nuoria toimipaikoissaan kausiapulaisina ja harjoittelijoina. Duuni- ja Harkkapassi ovat uusia työkaluja, joiden avulla eri toimialoilla työskentelevät nuoret perehtyvät työelämätaitoihin, työturvallisuuteen ja esimerkiksi työhyvinvointiin. Itseopiskeltavalle työelämätiedolle on ollut COVID-19-koronaviruksen värittämänä poikkeusvuonna erityinen tilaus.

S-ryhmä julkaisi ruokaostosten personal trainerin14.9.2020 08:18:32 EESTTiedote

Menevätkö sokerin lähteet vaihtoon kauppalistalla? Värähtääkö suolamittari punaiselle? Mistä saisi enemmän kuituja? S-mobiilin Omat ostot -palvelun uuden Ravintolaskurin avulla voi tarkastella ruokaostosten terveellisyyttä ja tehdä viisaampia valintoja ruokakaupassa. Yhteistyössä Suomen johtavien ravitsemustieteilijöiden kanssa kehitetty laskuri auttaa ruokaostosten laadun seuraamisessa ja paljastaa mm. tyydyttyneen rasvan, kuidun, suolan ja sokerin lähteet.

Ravintola 10. Kerros tarjoaa maiseman, jonka jokainen haluaa nähdä. Funkkisklassikko helsinkiläishotelli Vaakunan katolla päivitettiin uuteen loistoon.11.9.2020 08:30:00 EESTTiedote

Helsingin parhaalla paikalla sijaitseva ravintola 10. Kerros avautuu 12. syyskuuta. Tilat on uudistettu funkkiksen hengessä talon uniikkia, alkuperäistä tunnelmaa kunnioittaen. Kaupungin keskustaan avautuvia näköaloja on avattu entisestään, ja uusi ruokalista nostaa aidot maut esiin. Uudistuksen myötä kävijä voi nauttia yhdellä kertaa ajattomasta designista, upeista näkymistä, laadukkaasta ruoasta ja lämpimästä vieraanvaraisuudesta. Ravintolan muotokielen on päivittänyt palkittu sisustusarkkitehtitoimisto Fyra Oy.