JUHANI KALLIOVAARA SPONSOR CAPITALIN TOIMITUSJOHTAJAKSI

Pääomasijoitusyhtiö Sponsor Capital Oy:n uudeksi toimitusjohtajaksi on 1.2.2017 alkaen nimitetty yhtiön partneri OTK Juhani Kalliovaara.

Juhani Kalliovaara on toiminut Sponsor Capitalin partnerina vuodesta 2009 lähtien. Sitä ennen hän on työskennellyt mm. Managing Partnerina HLP Corporate Finance Oy:ssä ja yksikön johtajana Carnegie Investment Bank Oy:ssä.

Hallituksen puheenjohtaja Matti Suutarinen
matti.suutarinen@sponsor.fi

Työelämän ohjelmistokonserni Saarni Cloud kasvaa jälleen - Csi Helsinki ja Kiva Work osaksi yhteisöä19.12.2022 13:08:58 EET | Tiedote

Ohjelmistoratkaisut työnteon ja työntekijän tukemiseen ovat siivittäneet Saarni Cloud -konsernin vahvaan kasvuun. Nyt konserni vahvistaa palveluvalikoimaansa uusilla yritysjärjestelyillä. Joulukuussa toteutetun yhdistymisen myötä asianajotoimistojen ohjelmistoratkaisuihin erikoistunut CSI Helsinki Oy liittyi osaksi konsernia. Lisäksi Saarni Cloud tiivistää yhteistyötään ja jatkaa vähemmistöomistajana henkilöstökyselyitä tarjoavassa Kiva Workissa.