Juhannusviikolla avattavassa S-market Viialassa asiakasta odottavat pullantuoksu ja 2000 uutta tuotetta

Kalusteet kaipaavat jo uudistusta ja tilat ovat käyneet ahtaaksi 2006 avatussa S-market Viialassa, minkä vuoksi valikoimaakaan ei ole enää voitu laajentaa. Tähän on saatu muutos. 18.6. klo 8 avajaisiaan viettävä, uudistunut S-market Viiala on freesi kauppa, jossa asiointi sujuu kuin leikki.

Asiakkaat pääsevät herkuttelemaan avajaisissa

Kolmeasataa ensimmäistä asiakasta odottaa tuore Niemipellon riisihiivaleipä. Kahvikupposella ja kakulla pääsee herkuttelemaan klo 10–18. Soma-nalle viihdyttää perheen pienimpiä ja jakaa ilmapalloja klo 10–18 tasatunnein. Mikäli S-Etukorttia ei vielä löydy plakkarista, bonusneuvoja auttaa mielellään klo 10–16. Avajaistarjoukset ovat voimassa 18.–19.6.

Yli 2000 uutta tuotetta, myös mökkiläiset huomioitu

– Tilanpuute on kiusannut asiakkaita ja meitä, koska ei olla voitu laajentaa valikoimaa toivotulla tavalla. Nyt saadaan muutos, marketpäällikkö Jani Svensberg iloitsee. Asiakkaat tulevat kohtaaman herkullisen vastapaistetun pullan tuoksun, joka leijailee uudesta paistopisteestä.

– Hedelmä- ja vihannesosasto laajenee niin paljon, että vähän jo hirvitti kun kalusteet saapuivat, Jani paljastaa. Kylmässä myytäviä tuotteita ja pakasteita on jatkossa entistä enemmän. Viialalaiset saavat myös mukavan lisän käyttötavaravalikoimaan, esimerkiksi kosmetiikkaa ja villalankoja.

– Emme jätä mökkiläisiäkään kylmäksi tai kuivin suin. Meiltä löytyy vaikkapa löylymittareita, vihtoja, ämpäreitä ja kanistereita. Mökkiläisille on varattu oma vesipisteensäkin, Jani virnistää.

Valikoiman lisäksi vastuullisuusasiat ovat asiakkaille entistä tärkeämpiä. S-market saa uudet ovelliset kylmäkalusteet, jolloin uusi S-market säästää energiaa 250 MWh eli kylmäkalusteiden osalta energiankulutus on puolet entiseen verrattuna.

Apteekki ja Nosto-automaatti mukana kauppareissulla

Rahaa saa nostettua kaupan kassalta S-Etukortilla ja lisäksi Nosto-automaatilla. Viialan apteekki aloittaa S-marketin yhteydessä 17.6. Apteekissa on luvassa avajaistarjouksia ja kahvitarjoilu to 27.6.

Arki helpottuu, kun useamman asian voi hoitaa samalla reissulla. – Moni meistä tunnistaa hektisen arjen haasteen. Toisille taas liikkuminen paikasta toiseen on hankalaa, Jani listaa.

Asiakastyytyväisyys on meille ykkösjuttu

Kesällä Viialan tiimissä on parisenkymmentä henkeä ja asiakas on ykkönen!

– Harmaita hiuksia meinasi tulla, koska aikataulu oli niin tiukka, mutta hienosti saatiin remontti valmiiksi. 18.6. on melu poissa ja ollaan täysin valmiina teitä varten, monipuolisella valikoimalla. Tervetuloa kaikki tutustumaan uudistuneeseen Omaan kauppaan, Jani intoilee.

Marketpäällikkö Jani Svensberg, jani.svensberg@sok.fi, 010 767 1310.

”Tämän lähempää leipä ei voi tulla” – Fazer Leipomot Linnainmaan, Kangasalan, Koivistonkylän ja Nokian Prismoihin4.6.2019 08:30:00 EESTTiedote

Kalevan ja Lielahden lisäksi tuore leipä tuoksuu pian useammassa toimipaikassa, kun Pirkanmaan muut neljä Prismaa saavat kesän ja alkusyksyn aikana omat Fazer Myymäläleipomonsa. Vastavalmistetut leivät ja leivonnaiset syntyvät artesaanileipureiden käsityönä alusta loppuun joka päivä. Omalta myllyltä tulevat kotimaiset jauhot, taikinan pitkä patalepo sekä rohkea paisto takaavat rapean kuoren ja suussa sulavan sisustan.

Tampereen vanhin pubi sulkee ovensa kesäkuun lopulla16.5.2019 07:07:00 EESTTiedote

Tampereen vanhin, Pyynikintorin laidalla sijaitseva pubi Tuoppi on ollut samalla paikalla yli 50 vuotta. Viimeiset oluset lasketaan tuoppeihin 25.6.2019. – Tilan vuokrasopimus päättyy. Kiitämme asiakkaitamme hauskoista yhteisistä hetkistä, toimialajohtaja Anna Mari Koutroukides kertoo. Tuopin kuusi työntekijää työllistyvät muualle Pirkanmaan Osuuskauppaan. Valkoisten pöytäliinojen ravintolassa oli yksi paha puute Tuoppi aloitti aikanaan ruokaravintolana valkoisine pöytäliinoineen kaikkineen. Yksi paha puute Tuopissa kuitenkin ensimmäisinä vuosikymmeninä oli. – Rouvat kerran minulle muistelivat, miten olivat nautiskelleet käsilaukuistaan virvokkeita salaa vessassa, kun väkeviä juomia ei vielä myyty, ryhmäpäällikkö Marko Lehtinen nauraa. Väkeviä alkoholijuomia asiakkaat pääsivät tilaamaan vasta 90-luvun alussa. Tuopin äärellä ovat monet asiakkaat parantaneet maailmaa, jakaneet ilot ja surut, viettäneet aikaa yhdessä. – Oli ennen yhdeksää jo pitkä jono, portsari laski sitten vähitellen vä

Nokialaiset saavat kolmannen ABC:n – valtatiellä 12 liikkuvat pääsevät nyt kätevästi tankille2.5.2019 10:54:25 EESTTiedote

Sale Sorvan paikoitusalueelle Nokialle on nyt avattu uusi ABC-korttiautomaattiasema. Kaikki valtatie 12:lla liikkuvat pääsevät matkansa varrelta kätevästi tankille. – Enää sorvalaistenkaan ei tarvitse lähteä kauas tankille kerryttääkseen Bonusta. Samalla kauppareissulla tankataan ihmiset ja auto, myyntipäällikkö Timo Willandt iloitsee. Asemalta löytyy neljää erilaista polttonestettä: 95E10, 98E5, Smart diesel, Eko E85. Pirkanmaan Osuuskaupalla on nyt 11 Eko E85 -asemaa. – Ympäristöasiat huolettavat yhä useampaa asiakastamme. Eko E85 on suurimmaksi osaksi bioetanolia, jonka valmistukseen käytetään meidän kauppojemmekin hävikkileipää. Eko E85 vähentää autoilun fossiilisia hiilidioksidipäästöjä jopa 80 %, joten tankkaamallakin voi vaikuttaa, Willandt vinkkaa. Maailman helpoin tankkaustapa Mobiilitankkaus tekee tankkaamisesta maailman helpointa ja turvallisinta. Lataa ABC-mobiili, lisää S-Etukorttisi tiedot ja pääset tankkaamaan: 1. Aja ABC-asemalle ja avaa puhelimestasi ABC-mobiili. 2. So