Juno Francis (DE), Honungsvägen (SE), Punomo sekä jatkoilla esiintyvät SEROT ja Loiriplukari viimeistelevät Kesärauhan live-ohjelman!

Kesäkuussa 14.-15.6. järjestettävä Kesärauha-festivaali julkisti tänään viimeiset artistikiinnityksensä. Jo valmiiksi kovatasoinen indie- ja vaihtoehtomusiikin kattaus vahvistuu kahdella mielenkiintoisella ulkomaalaisesiintyjällä sekä kotimaisella tulokkaalla.

Kesärauhan lauantaina ensimmäisen Suomen keikkansa tekevä Honungsvägen.

Kesärauhan ohjelman viimeistelevät berliiniläinen elektro-duo, Juno Francis, joka signattiin vastikään turkulaiselle Solina Recordsille sekä ruotsalainen, kuulasta indie-poppia soittava Honungsvägen. Kummatkin artistit soittavat Kesärauhassa samalla ensimmäiset Suomen keikkansa. Ensimmäisen Turun keikkansa Kesärauhan lauantaissa soittaa myös turkulaistaustainen suomisoul-tentetti Punomo.

Kesärauhan aikataulut julkaistaan toukokuun alussa. Kahden päivän aikana kolmella lavalla esiintyy lähes 40 artistia. Kesärauhan festivaalikokonaisuus laajenee myös sunnuntain Lisärauhaan - erilliseen konserttiin, jota tähdittää Kingston Wall By Jjylli, Kuoppis & VHB.

Kesärauhan kahden päivän liput ovat loppuunmyyty. Päiväkohtaisia lippuja on vielä saatavilla kaikille päiville, joskin lauantain lippuja on enää hyvin rajoitetusti jäljellä. Kesärauhan liput myy Ticketmaster.

Kesärauha levittäytyy kaupunkiin - viralliset jatkot Apollossa!

Jo aiemmin julkistetun Dynamon ennakkoklubin lisäksi Kesärauha laajenee kaupungin sykkeeseen. Heti Vanhan Suurtorin hiljennyttyä festivaalitunnelma jatkuu Apollossa läpi yön. Illan tahtipuikkoa heiluttaa Suomen kärkipään DJ't sekä molempina iltoina nähtävät liveaktit.

Perjantaina 14.6. jatkoilla esiintyy liveteknoyhtye SEROT, lauantaina 15.6. LOIRIPLUKARI livebändin kera. Kesärauhan jatkot aloittaa ja päättää aina yhtä tanssittavat Tavastian Lauantaidisko DJ't, perjantaina Skenikswee & Ottopetteri, lauantaina Erkko & Harvest. Apollon Xclusive-puolen musiikista vastaa Kovasetin kuratoimat DJ't.

Kesärauhan päiväkohtaiset esiintyjät

TO 13.6.2019
CLUB KESÄRAUHA @ DYNAMO, TURKU
MAUSTETYTÖT / PINTANDWEFALL

PE 14.6.2019

LA 15.6.2019

SU 16.6.2019
LISÄRAUHA @ VANHA SUURTORI, TURKU
DEATH HAWKS / KINGSTON WALL BY JJYLLI, KUOPPIS & VHB / MARA BALLS / THE FLAMING SIDEBURNS

Kesärauhan viralliset jatkot Apollossa!

Pe 14.6. SEROT (live house / techno band)
+ TAVASTIAN LAUANTAIDISKO DJs (Skenikswee & Ottopetteri)
+ Xclusive-puolella Kovasetin DJ’t:
Resupekka (dancehall / reggaeton)
Sebulba Padawan (house / rap / hiphop / uk garage)

DJ’t klo 23.00 alkaen, live klo 1.15

La 15.6. LOIRIPLUKARI (live band)
+ TAVASTIAN LAUANTAIDISKO DJs (Erkko & Harvest)
+ Xclusive-puolella Kovasetin DJ’t:
Chantola (house / tech house)
Seb (prog house / techno)
DJ’t klo 23.00 alkaen, live klo 1.15
Bileet klo 05.00 asti!

LIPUT:

12 € ovilippu (kaikille)
8 € ennakkoon (Kesärauhan lipun ostaneille)
10 € ennakkoon (muut)

Ennakkolipun ostaneille oma sisäänkäynti

Ennakkoliput Ticketmasterista!

Festivaalijohtaja: Juha Leinonen / 044 556 6108 juha.leinonen@sunborn.com

Taiteellinen johtaja: Pietu Sepponen / 044 556 6113 pietu.sepponen@sunborn.com

Tuotantopäällikkö: Vesa Sytelä / 0400 836 006 vesa@sytela.fi

Viestintä: Jutta Ruusunen / 02 445 6301 jutta.ruusunen@sunborn.fi

Tiedottaja: Laura Vanonen / 044 5566304 laura.kesarauha@gmail.com

www.facebook.com/events/1132289623607367/

Kesärauhan lauantaina ensimmäisen Suomen keikkansa tekevä Honungsvägen.
Kesärauhan yksi ensimmäisistä artistijulkaisuista on Ismo Alanko.
Sunborn Cateringin pyörittämä ravintola Pinella on Kesärauhan sydän.

Sunborn Live on konsertti- ja tapahtumajärjestäjä, joka tuottaa kovatasoisia live-tapahtumia pääasiassa Varsinais-Suomessa ja pääkaupunkiseudulla. Sunborn Live kuuluu turkulaiseen hotelli-, ravintola-, tapahtuma- ja catering-alan Sunborn-konserniin, joka tunnetaan mm. Naantalin Kylpylän, Ruissalon Kylpylän, Helsingin Kulttuuritalon ja Logomon Teatron pyörittäjänä.

Rock, rauha, rakkaus ja Turun Vanha Suurtori - näistä on KESÄRAUHA tehty13.12.2018 13:00:00 EETTiedote

Sunborn Live järjestää ensi kesänä uuden festivaalin Turussa 14.-15.6.2019. KESÄRAUHA on uusi, urbaanin vaihtoehto- ja indiemusiikin festivaali, joka sijoittuu kaupungin ydinkeskustaan, historiallisen Vanhan Suurtorin miljööseen. Rockin, rauhan ja rakkauden lisäksi yksi tapahtuman kulmakivistä on monipuolinen ruoka- ja juomatarjonta, johon erityisen panoksensa antaa legendaarinen ravintola Pinella Suurtorin kyljessä. Kaksipäiväinen festivaali tuo kolmelle lavalle lähes 40 esiintyjää ja tavoittelee 3000 päivittäistä kävijää. Festivaalin lipunmyynti alkaa 17.12.2018.