Juoksumattojen myynti rakettimaisessa vauhdissa Hobby Hallissa

Hobby Hall -verkkokauppa on myynyt juoksumattoja alkuvuodesta ennätykselliseen tahtiin. Tilausmäärät ovat räjähtäneet kuntoilutrendin ja epävakaisen sään myötä. Parissa kuukaudessa juoksumattojen menekki on yli kymmenkertaistunut!

– Kaikkien isojen fitness-laitteiden kauppa on Hobby Hallissa tuplaantunut edellisvuoteen verrattuna. Juoksumattojen hetkessä moninkertaistunut kysyntä yllätti kuitenkin meidät todella positiivisesti. Onneksi olimme osanneet varautua treenausbuumiin. Joulun lahjamyynnissä hulavanne oli vielä kiistaton hitti, mutta jo tuolloin havaitsimme kotikuntoilulaitteiden kasvattavan suosiotaan, kehityspäällikkö Janna Latva kertoo.

Aktiivisuus ja terveelliset elämäntavat ovat selkeästi tämän päivän juttu. Ihmiset haluavat pitää kiinni harjoitteluohjelmastaan, olipa sää millainen tahansa. Kotiin hankitut välineet mahdollistavat treenaamisen oman aikataulun ja motivaation mukaan, Latva summaa.

Kuntolaitevalikoimaa laajennettu: tarjolla myös uusia brändejä

Hobby Hall pyrkii reagoimaan asiakkaiden tarpeisiin mahdollisimman ketterästi. Tämän vuoksi kuntolaitekategoriaa on aktiivisesti laajennettu ja monipuolistettu. Tarjolla on yli sata erilaista kuntolaitetta sekä runsaasti fitness-varusteita ja kehonhuoltovälineitä.

– Valikoimiimme kuuluu tuttuja laatumerkkejä sekä hinta-laatusuhteeltaan erinomaisia uusia brändejä. Yksi näistä on Christopeit, Saksan kotikuntoilulaitteiden markkinajohtaja, Janna Latva mainitsee.

 – On oltava ajassa mukana ja seurattava uusia trendejä myös liikunnan saralla. Kesällä suomalaisia villitsi hulavanne, onkohan seuraava hitti palautumisessa ja lihasjumeissa auttava lihashuoltovasara, Latva miettii.

Kysy lisää:

Janna Latva
kehityspäällikkö

Janne Sorakivi
media@hobbyhall.fi

Tammiston kauppatie 11

Uudistunut Hobby Hall on monipuolinen verkkokauppa, jonka valikoimaan kuuluu yli satatuhatta tuotetta. Tarjonta kattaa kaikki elämän osa-alueet ja uusia tuotteita lisätään päivittäin. Omien tuotemerkkien lisäksi Hobby Hallissa on tunnettuja brändejä erityisesti kodin, vapaa-ajan ja elektroniikan alueilla. Verkkokauppamme laajasta valikoimasta asiakas voi ostaa tuotteita helposti - kilpailukykyiseen hintaan.

Uusi myymälä yhdistää kivijalan ja verkkokaupan – Hobby Hall avasi myymälän Tammistoon6.10.2021 08:30:00 EEST | Tiedote

Kuluttajien odotus päättyi vihdoin ja Hobby Hall palasi takaisin Tammistoon avaamalla uudenlaisen myymälän Tammiston kauppatielle samaan liiketilaan missä myymälä on toiminut jo 80-luvulla. Uudenlainen myymälä toimii verkkokaupan ja kivijalan yhdistävänä linkkinä, mahdollistaen tuotteiden näkemisen ja kokeilemisen käytännössä sekä nopeat toimituksen myymälän noutopisteeseen.

Hobby Hall pääomasijoitusyhtiö Mid Europa Partnersin omistukseen17.6.2021 09:06:14 EEST | Tiedote

Pääomasijoitusyhtiö Mid Europa Partners (Mid Europa) on saanut päätökseen Pigun ja Hobby Hall Group OÜ:n (HHG) osakkeiden ostoprosessin. Kaupan jälkeen muodostuvasta konsernista tulee suurin verkkokauppa-alan toimija Baltian alueella ja sekä se operoi yhtä suurimmista yleisverkkokaupoista Suomessa. Konsernin verkkokaupoissa vierailee lähes 145 miljoonaa kävijää vuositasolla ja tuotteita on myynnissä yli kaksi miljoonaa.