JUSTIN BIEBERIN MAAILMANKIERTUE JATKUU

Justin Bieber ilmoitti tänään, että Justice World Tour jatkuu Lucca Summer Festivalilla Italiassa 31. heinäkuuta. Bieber esiintyy Helsingin Kaisaniemessä tiistaina 9. elokuuta 2022.
Justin Bieberin Justice World Tour saapuu Helsinkiin 9.8.2022

Justin Bieber tiedottaa, että hän lähtee esiintymään useille eurooppalaisille festivaaleille ja jatkaa kansainvälistä maailmankiertuettaan myös Etelä-Amerikassa, Etelä-Afrikassa, Lähi-idässä, Aasiassa, Australiassa ja Uudessa-Seelannissa, ja jälleen Euroopassa vuonna 2023.

Yksityiskohdat Justinin siirretyistä USA:n esityksistä julkistetaan pian.

“Olemme iloisia, että Justin Bieber on toipunut hyvin ja saamme jälleen toivottaa hänet tervetulleeksi Suomeen. Valmistelut ovat olleet käynnissä täydessä vauhdissa ja hienoa, että esiintyminen varmistui”, kertoo All Things Liven markkinointijohtaja Jyri Heikkinen.

Maailman suosituin pop-tähti saapuu esiintymään Helsingin Kaisaniemeen 9.8.2022. Lavalle nousee lisäksi niin kansainvälisiä kuin suomalaisia, suosion saavuttaneita nousevia artisteja, kun show’ssa ovat mukana yhdysvaltalainen laulaja-lauluntekijä Noah Cyrus, brittiläinen laulaja-lauluntekijä Mimi Webb, sekä kotimaiset vahvistukset Mikael Gabriel ja Sebastian Noto.

Justin Bieberin, Noah Curysin, Mimi Webbin, Mikael Gabrielin ja Sebastian Noton tapahtuma on osa Weekend Festivalin 10-vuotisjuhlavuotta. Liput saatavilla TicketmasteristaLippu.fistä ja Tiketistä

Tapahtuman aikataulu:

SEBASTIAN NOTO: 15:30-16:15