Juustoportti avaa neljännen liikenneasemansa Ylöjärvelle

Juustoportti avaa neljännen liikenneasemansa Ylöjärvelle kesän 2018 aikana. Juustoportti Ylöjärvelle tulee kahvila, ravintola ja herkkukauppa. Liikenneasemalle rekrytoidaan noin 15 henkilöä. Polttonesteen jakelusta vastaa ST1 ja liikenneasemalle rakennetaan sähköautoille latauspisteet.

Kuvaaja: Juustoportti
Kuvassa vasemmalta oikealle: Jouko Mäkinen (Stilberg Oy), Pasi Hakomäki (Juustoportti Oy), Timo Keski-Kasari (Juustoportti Oy), Marjo Keski-Kasari (Juustoportti Oy), Sofia Kukila (Juustoportti Oy) ja Kari Kellokoski (Stilberg Oy). Kuvaaja: Juustoportti

Juustoportti Ylöjärvi avataan heinä-elokuussa. ”Aloitamme nyt henkilökunnan rekrytoinnin ja liikenneasema pyritään avaamaan mahdollisimman nopeasti. Sinällään meillä ei ole kiire, sillä tällä hetkellä nopeutta tärkeämpää on saada hyvä henkilökunta sisään ja koulutettua heidät hyvin.” kertoo Juustoportin toimitusjohtaja Timo Keski-Kasari. Yrityksen mukaan rekrytointi on auki heidän nettisivuillaan.

Uusi Ylöjärven liikenneasema on osa Juustoportin strategiaa, jossa se pyrkii rakentamaan noin 10 yksikön kokoisen liikenneasemaverkoston. Edellinen uusi yksikkö avattiin viime vuoden maaliskuussa Kärsämäelle. Yritys kertoo nykyisen liikenneaseman olevan hyvä lisäys yrityksen vahvalle markkina-alueelle. ”Olemme pyörittäneet liikenneasemaa liki kolmekymmentä vuotta 3-tien varressa Jalasjärvellä, joten suurin osa kuluttajista tällä alueella tuntee Juustoportin. Pyrimme tuomaan oman erottuvan ja laadukkaan konseptimme Tampereen lähelle, jotta voisimme palvella kuluttajia yhä laajemmin.” toteaa Juustoportin markkinoinnista ja viestinnästä vastaava Niklas Keski-Kasari.

Uusi liikenneasema sijaitsee valtatie kolmen välittömässä läheisyydessä. Ennen liikenneaseman avaamista parkkialueilla tullaan tekemään muutoksia sekä sisätiloja muokataan Juustoportin tarpeille sopivaksi.

Lisätietoja:

Timo Keski-Kasari, toimitusjohtaja, 0400 567 366
Niklas Keski-Kasari, markkinointi ja viestintä, 0400 509 098

Kuvaaja: Juustoportti
Ylöjärven liikenneasema nykyään ennen tulevia muutoksia. Kuvaaja: Juustoportti

Juustoportti on jalasjärveläinen elintarvikealan konserni, joka on kasvanut viidessäkymmenessä vuodessa pienestä maatilajuustolasta yli 200 henkilöä työllistäväksi perheyritykseksi. Juustoportilla on meijeri- ja juustolatoiminnan lisäksi kahvila-ravintolat Jalasjärvellä, Mäntsälässä ja Kärsämäellä, sekä ruokatuotteita valmistava Kasvis Galleria Kuopiossa. Juustoportti on tuotantotekniikaltaan Suomen moderneimpia meijereitä, ja se on maailmalla palkittu kypsytetyistä juustoistaan. Suomessa Juustoportti on saanut tunnustusta useasti esimerkiksi hyvänä työnantajana ja perinteisen toimialan rajojen rikkojana. Juustoportti on jo parinkymmenen vuoden ajan luonut joka kuukausi yhden uuden, pysyvän työpaikan.

Ensimmäinen hiilineutraali maito - Juustoportti hyvittää kokonaan Vapaan lehmän maidon hiilijalanjäljen22.5.2019 09:30:00 EESTTiedote

Juustoportin koko tuotantoketjun hiilijalanjälki on laskettu Luonnonvarakeskuksen (Luke) toimesta, kasvinviljelystä valmiiseen tuotteeseen saakka. Laskelmien perusteella saadun Vapaan lehmän maitojen ja maitojuomien hiilijalanjäljen Juustoportti hyvittää Gold Standard-sertifioitujen projektien avulla. Päästökompensaatio tapahtuu investoimalla energiatehokkaampiin keittimiin ja metsänistutukseen Afrikassa. Keittimet vähentävät metsän hakkuuta, uusi metsä sitoo hiilidioksidia ja lisää luonnon monimuotoisuutta. Juustoportti kertoo kartoittavansa myös kotimaisia kompensaatioprojekteja.

Juustoportille kaksi kultamitalia kansainvälisessä juustokilpailussa11.12.2018 14:06:13 EETTiedote

Jalasjärvi 11.12.2018. Jalasjärveläinen Juustoportti on voittanut kaksi kultamitalia Bergenissä marraskuussa järjestetyssä World Cheese Awards 2018 -juustokilpailussa. Voittajajuustot ovat Juustoportin Brandy-pähkinäjuusto, sekä jo aikaisemminkin kansainvälisesti palkittu Vuohen viinitarhuri. Kisaan otti osaa ennennäkemättömät 3500 juustoa useista eri maista. Juustoportti oli ainoa suomalainen meijeri palkittujen joukossa.