Kaakkurin, Kastellin ja Tuiran S-marketit palvelevat 1.6. alkaen 24h

Osuuskauppa Arina kehittää palveluitaan ja palvelee kesäkuusta alkaen vuorokauden ympäri kolmen S-marketin voimin Oulussa.

Osuuskauppa Arina laajentaa palveluitaan tarjoamalla mahdollisuuden 24H-asiointiin Oulussa S-market Tuirassa, S-market Kastellissa ja S-market Kaakkurissa 1.6. alkaen. Myymälät sijaitsevat hyvien liikenneyhteyksien varrella eri puolilla Oulua. Ympärivuorokautisiin aukioloihin on päädytty omistajien toiveiden sekä kuluttajakäyttäytymisen muutoksen johdosta.

– Uudistuksen myötä tarjoamme entistä joustavamman mahdollisuuden asioida meillä. Kehitämme palveluita omistajilta saadun palautteen perusteella ja yön tunnit sopivat selvästi parhaiten osalle asiakkaistamme. Yhteiskunta on muuttunut koko ajan enemmän 24/7-suuntaan ja myös me Arinalla haluamme olla mukana palvelemassa omistajien tarpeita, ajasta riippumatta. Yöaikaan saa tehdä ostoksia kaikessa rauhassa ja esimerkiksi vuorotyötä tekeville uudistus tarjoaa ketterän asioinnin aukioloihin ja työvuoroihin katsomatta, kertoo Osuuskauppa Arinan marketkaupan toimialajohtaja Mikko Polso.

Lisää yötyövuoroja

Laajennettujen aukiolojen myötä Osuuskauppa Arina tarjoaa aiempaa enemmän yövuoroja työntekijöilleen.

–  Yövuorot ovat herättäneet kovasti kiinnostusta ja halukkaita tekijöitä on ilmoittautunut jopa tarvetta enemmän. Yövuorot täytetään nimenomaan niihin haluavilla työntekijöillä, Polso täsmentää.

Muita aukiolomuutoksia Arinan marketkaupoissa:

• 1.6. alkaen Prisma Raksila pidentää aukiolojaan palvellen jatkossa maanantaista lauantaihin 7-22 ja sunnuntaisin 10-21
  • 1.6 alkaen Prisma Limingantulli pidentää aukiolojaan palvellen jatkossa maanantaista lauantaihin 7-23 ja sunnuntaisin 10-21
  • 1.6. alkaen Sale Raksila palvelee joka päivä 9-24

Osuuskauppa Arina on kuluttajaosuuskunta, jonka omistaa yli 170 000 pohjoissuomalaista kotitaloutta. Osuuskaupan tarkoitus on tuottaa palveluja ja hyötyjä omistajilleen. Arinalaiset tarjoavat market- ja ABC-kaupan, tavaratalo- ja erikoisliikekaupan sekä matkailu- ja ravitsemiskaupan palveluja 182 toimipaikassa eri puolilla Pohjois-Suomea yli 3000 työntekijän voimin. Omistajat saavat palveluja käyttämällä omistajahyötyjä keskimäärin yli 550 euroa taloutta kohden vuodessa.