Kaikkea on, myös petipuuhiin: Prisma tuo myyntiin kattavan seksivälinevalikoiman

Prismasta löytyy kaikkea arkeen – nyt myös aikuisten leikkeihin. Prisma.fi:hin tuodaan tammikuun aikana myyntiin kattava valikoima seksivälineitä yksin tai kumppanin kanssa käytettäväksi. Näin Prisma vastaa vuosi vuodelta kasvaneeseen seksivälineiden kysyntään.

Seksivälineiden myynti on viime vuosina ollut sekä globaalisti että Suomessa ollut vahvassa kasvussa ja kasvun odotetaan jatkuvan vahvana myös tulevina vuosina.

- Pandemia-aika kiihdytti kysyntää entisestään. Muiden tuotekategorioiden myynneistä olemme nähneet, että suomalaiset ovat viettäneet paljon aikaa kotona ja omaan hyvinvointiin on haluttu panostaa. Seksi on olennainen osa kokonaisvaltaista hyvinvointia. Nyt on juuri sopiva hetki tuoda niin yksin kuin kumppanin kanssa käytettäväksi sopivia kysytyimpiä seksileluja myyntiin verkkokauppaamme, kertoo Prisman myyntijohtaja Päivi Hole

Prisma.fi:ssä yli 50 erilaisen seksivälineen valikoimasta on helppoa ja turvallista poimia ostoskoriin itselle sopiva tuote muiden ostosten ohessa. Valikoimasta löytyy muun muassa hieromasauvoja, pepputappeja, penisrenkaita ja muita markkinoiden suosituimpia tuotteita. Tuotteet tuodaan Suomeen S-ryhmän oman hankinnan ja tarkan laadunvalvonnan kautta. S-ryhmä myös suojaa asiakasdataansa vahvasti ja asiakas voi luottaa ostotietojensa olevan anonyymejä ja turvassa.

- Seksi on iloinen asia ja toivomme seksivälineiden entistä helpomman hankinnan auttavan suomalaisia itsestään ja toisistaan huolehtimisessa. Meille on tärkeää tuoda tarjolle tuotteita, jotka sopivat useimmille ikään, sukupuoleen tai kumppaniin katsomatta, toteaa Hole.

Päivi Hole, käyttötavarakaupan myyntipäällikkö, puh. 010 76 80711, paivi.hole@sok.fi

Olemme suurin yksityinen työllistäjä Suomessa - meitä s-ryhmäläisiä on lähes 40 000. Ilmastotavoitteemme ovat maan kunnianhimoisimmat, ja olemme Suomen suurin kotimaisen ja lähiruoan myyjä. Verojalanjälkemme on lähes 1,8 miljardia euroa, ja investoimme Suomeen vuosittain noin 500 miljoonaa euroa. ​​

S-ryhmässä palkataan ennätykselliset 15 000 kesätyöntekijää27.1.2022 06:55:00 EET | Tiedote

S-ryhmän osuuskaupat ja yritykset työllistävät tämänhetkisen arvion mukaan kesällä 2022 ympäri Suomen noin 15 000 nuorta. Korona-ajan jo kaksi vuotta jatkuneesta epävarmuudesta kärsineille nuorille halutaan välittää toiveikas viesti – vaikka koronatilanteen kehittymistä seurataan toki tiiviisti. Ilahduttava signaali on, että S-ryhmän työyhteisötutkimuksen mukaan nuorimmat työntekijät ovat arvostaneet koronan aiheuttaman tilanteen hoitamista ja käytäntöjä työpaikoilla ja työskentely on tuntunut turvalliselta.

S-ryhmän myyntidata kertoo suomalaisten ostavan nyt pääosin FFP2-hengityssuojaimia – kahdeksan rahtikoneellista turvaamaan kasvomaskien saatavuutta14.1.2022 08:30:00 EET | Tiedote

S-ryhmä täydentää nyt marketkaupan myymälöihin (Prisma, S-market, Sale, Alepa, Food Market Herkku, Kodin Terra) sekä ABC-liikenneasemille nyt toden teolla FFP2-hengityssuojaimia, joiden kysyntä on hurjassa kasvussa. Saatavuus on hyvä ja varastoja täydennetään etupainotteisesti. Tämän vuoden puolella S-ryhmän varastolle on Finnairin koneilla lennätetty noin 20 miljoonaa FFF2-suojainta ja myös kirurgisia suu-nenäsuojaimia on täydennetty 10 miljoonalla kappaleella.

Neljässä kuukaudessa jo puoli miljoonaa Falleroa myyty – Suomalainen menestysresepti -kilpailu on ruoka-alan hittitehdas11.1.2022 08:00:00 EET | Tiedote

Järjestyksessään kolmas Suomalainen menestysresepti -voittaja, turkulaisen ravintolan tuotekehityksestä S-ryhmän kauppojen hyllyille ponnistanut härkäpapufalafel Fallero, on ollut huikea menestys. Myös edellisten kausien voittajat Boltsi ja Rostis ovat jääneet suomalaisten kestosuosikeiksi. Kilpailusta on muodostunut merkittävä ponnahduslauta kotimaisten pienten ja keskisuurten yritysten uusille tuotteille. Nyt etsitään seuraavaa menestysreseptiä.