Kaikki tai ei mitään -pelistä 125 000 euroa Sulkavalle

Tiistaina 5.6. yhdellä pelaajalla osui kaikki numerot oikein Kaikki tai ei mitään -pelissä. Sulkavalla pelannut henkilö voitti 125 000 euroa.

Voiton tuonut peli pelattiin M-Market Rissasessa Sulkavalla. Voittaja oli pelannut pelinsä euron panoksella, joten hän voitti 12 oikein -tuloksella 125 000 euroa.

Voittaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hän saa voittonsa suoraan tililleen.

Kaikki tai ei mitään -pelissä valitaan 12 numeroa 24:stä. Jos pelaaja saa kaikki numerot oikein tai kaikki väärin, hän voittaa päävoiton, jonka kerroin on 125 000. Suurin mahdollinen voitto viiden euron panoksella on 625 000 euroa.

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.