Kaikki tai ei mitään -pelistä 125 000 euron voitto oululaiselle nettipelaajalle

Kaikki tai ei mitään -pelin arvonnassa löytyi torstaina 18. lokakuuta yksi 12 oikein -tulos, jolla oululainen nettipelaaja voitti 125 000 euroa.

Voittorivi oli pelattu euron panoksella. Voittaja saa nettipelaajana voittonsa suoraan tililleen.

Kaikki tai ei mitään -pelissä voittaa päävoiton, jos onnistuu saamaan kaikki 12 numeroa 24:stä oikein tai vastaavasti jos kaikki numerot menevät väärin. Päävoiton suuruus on panoksesta riippuen 125 000 – 625 000 euroa.

Kaikki tai ei mitään -pelin ensimmäinen arvonta suoritettiin 13.1.2017. Peliin julkaistiin 1. lokakuuta lisäpeli Onnenapila. Onnenapilalla pelaaja nelinkertaistaa voittonsa, mikäli pelirivin onnennumero menee oikein.