Kaikki tai ei mitään -pelistä 125 000 euron voitto oululaiselle nettipelaajalle

Kaikki tai ei mitään -pelin arvonnassa löytyi torstaina 18. lokakuuta yksi 12 oikein -tulos, jolla oululainen nettipelaaja voitti 125 000 euroa.

Voittorivi oli pelattu euron panoksella. Voittaja saa nettipelaajana voittonsa suoraan tililleen.

Kaikki tai ei mitään -pelissä voittaa päävoiton, jos onnistuu saamaan kaikki 12 numeroa 24:stä oikein tai vastaavasti jos kaikki numerot menevät väärin. Päävoiton suuruus on panoksesta riippuen 125 000 – 625 000 euroa.

Kaikki tai ei mitään -pelin ensimmäinen arvonta suoritettiin 13.1.2017. Peliin julkaistiin 1. lokakuuta lisäpeli Onnenapila. Onnenapilalla pelaaja nelinkertaistaa voittonsa, mikäli pelirivin onnennumero menee oikein.

Veikkauksen nettikasinolta useita suuria voittoja - 10 sentin panoksella 65 234 euroa Saarijärvelle13.11.2018 09:16Tiedote

Veikkauksen nettikasinon automaattipeleistä on voitettu marraskuun aikana useita suuria voittoja. Lauantaina 3.11. mobiilipelaaja Saarijärveltä pelasi suosittua Kulta-Jaskaa 10 sentin kierrospanoksella ja voitti 65 234 euron Megapotin. Alkukuun aikana nettikasinon suuria voittoja on automaattipeleistä osunut myös Lahteen (57 931 euroa), Hyvinkäälle (57 199 euroa) ja Vantaalle (57 071 euroa).