Kainuun Kasvupolulta sparrausta ja verkostoja parempaan bisnekseen

Kainuun alueen idearikkaille ja kasvuhaluisille yrityksille suunnatusta Kasvupolku®-sparrauksesta saat apua muun muassa koronapandemiasta selviämiseen, rahoitusosaamisen kartuttamiseen sekä myyntiin ja markkinointiin.
Kainuun Kasvupolun kumppanit ovat: Kainuun ammattiopisto (KAO), Kainuun liitto, Kaisanet Oy, Kainuun Yrittäjät, Kajaanin Ammattikorkekoulu Oy (KAMK), Kajaanin kaupunki, Lieksan Kehitys Oy LieKe, Oulun kauppakamari ja Pielisen Karjalan Kehittämiskeskus Oy PIKES.

Kainuun Kasvupolku®-sparraukseen voivat hakea mukaan kaikki yritykset ikään, liikevaihtoon tai toimialaan katsomatta. Sparraus on maksutonta kaikille mukaan valituille yrityksille.

– Sparraajat antavat konkreettisia neuvoja ja avaavat verkostojaan. Sparraus ei siis ole vain liiketoimintamallin viilaamista vaan johdattelua potentiaalisten kumppanien ja asiakkaiden puheille, kaksi kertaa sparraukseen osallistuneen kasvuyritys Secappin liiketoimintajohtaja Jani Lehtinen sanoo.

JOKAINEN KASVUPOLULLE MUKAAN VALITTU KASVUYRITYS:

• saa henkilökohtaista sparrausta liiketoimintaan kahdessa sparrauspäivässä.
  • tapaa yrityskohtaisesti valitut 5–8 eri alojen asiantuntijaa eli sparraajaa.
  • verkostoituu alueellaan/toimialallaan ja valtakunnallisesti merkittävien kumppaneiden kanssa.
  • voi halutessaan kisata Vuoden kasvuyritys -tittelistä.

HAKU JA VALINNAT

Hakuaika Kainuun Kasvupolulle on 4.1.-17.3.2021. Täytä hakemus Kasvu Openin verkkosivuilla, ja hae mukaan Kainuun Kasvupolulle. Hae mukaan tästä.

Kainuun Kasvupolulle valitaan mukaan 15 kasvuyritystä. Valinnat tekee Kasvupolun tuomaristo. Tuomaristo koostuu Kasvupolku®-kumppaneiden edustajista, jotka valitsevat sparrattavat yritykset hakemusten perusteella.

Kasvupolkujen tuomaristot arvioivat kasvuyrityksiä kriteereillä: markkinapotentiaali, tiimi, kasvukyky ja näytöt. Kriteerit ovat samat kaikilla Kasvu Openin Kasvupoluilla.

Kainuun Kasvupolun kumppanit ovat: Kainuun ammattiopisto (KAO), Kainuun liitto, Kaisanet Oy, Kainuun Yrittäjät, Kajaanin Ammattikorkekoulu Oy (KAMK), Kajaanin kaupunki, Lieksan Kehitys Oy LieKe, Oulun kauppakamari ja Pielisen Karjalan Kehittämiskeskus Oy PIKES.

Kaikkiin hakijoihin ollaan yhteydessä hakuajan jälkeen.

LISÄTIETOJA KASVUPOLUSTA:

Charlotta Lagerstam
charlotta.lagerstam@kasvuopen.fi

LISÄTIETOJA NETISSÄ: Kainuun Kasvupolku®

Kasvu Open on kaikille yrityksille avoin ja maksuton kasvun sparrausohjelma.

Kasvu Openin valtakunnalliset kumppanit ovat: Nordea, DNA, TT-säätiö, Technopolis, Innovestor, Keski-Suomen Liitto, Business Jyväskylä, Varma, Kauppalehti, KPMG, Kauppakamari, Rastor-instituutti ja AWS.