Kämp-hotellikonsernin omistaja, bisnesmoguli Petter Stordalen esittää 10 elämänohjetta parempaan arkeen uutuuskirjassaan Vihdoinkin maanantai!

Parempi työelämä ei lähde empaattisemmasta pomosta, suuremmasta palkasta tai uudesta työsuhdeautosta. Se lähtee jokaisen omasta asenteesta. Pohjolan menestyneimpiin liikemiehiin lukeutuva Petter Stordalen jakaa uutuuskirjassaan Vihdoinkin maanantai! kymmenen parasta ohjettaan uljaaseen arkeen.

Petter Stordalen on värikäs ja räväkkä bisnesmoguli, joka Suomessa tunnetaan Kämp-hotellikonsernin omistajana. Hän lukeutuu Pohjolan menestyneimpiin liike-elämän vaikuttajiin. Hän on myös kolmen lapsen isä, joka syö yleensä kaviaaria lounaaksi.

Kirjassaan Vihdoinkin maanantai! hän jakaa henkilökohtaisella ja mutkattomalla tyylillään 10 tärkeintä ohjettaan uljaaseen arkeen ja tavoitteiden saavuttamiseen. Hänen elämäänsä on mahtunut suuria koetinkiviä, kuten vaimon äkillinen ja vakava sairastuminen ja hänen hotelliketjujaan ravistellut, koronan aiheuttama 80 % pörssikurssiromahdusSilti hän muistuttaa kirjassaan siitä, kuinka onnekkaita olemme, että ylipäätään saamme olla mukana tässä seikkailussa.

Stordalen käsittelee kirjassaan hyvin yksityiskohtaisesti myös Kämp Groupin ostamista ja siihen liittyneitä neuvotteluja suomalaisten kanssa

Bisnesmaailman toisinajattelijaelämänopit, kuten “Ole naiivi”, “Hyödynnä koko maailma” ja “Älä seuraa unelmiasi”, auttavat jokaista menestymään, mutta myös selviytymään elämän kriiseistä ja aikamme epävarmuudesta.

Petter A. Stordalen on norjalainen sijoittaja, kiinteistö­kehittäjä ja ympäristö­aktivisti. Hän on yksi maailman suurimmista hotelli­omistajista, joka tunnetaan bisnesmaailman toisin­ajattelijana.

Kirjan toinen tekijä on Ole-Martin Ihle, norjalainen kirjailija, toimittaja ja muusikko.

Arvostelukappaleet: arvostelukappale@otava.fi

Pdf-vedokset ja lisätiedot: adele.couavoux@otava.fi

Petter Stordalen. Kuva Julie Pike 2020.

Muumit ensimmäistä kertaa listaykkösenä sitten Tove Janssonin ajan – Paula Nivukosken Onnelliset aakkoset maaliskuun myydyin lastenkirja16.4.2021 13:50:42 EEST | Tiedote

Uudenlainen muumi-aakkoskirja Onnelliset aakkoset nousi maaliskuun myydyimmäksi lastenkirjaksi Mitä Suomi lukee -tilastossa, joka perustuu kirjakauppojen, verkkokauppojen sekä Lehtipisteen myyntiin. Onnelliset aakkoset on osa täysin uutta muumi-kirjasarjaa, jossa kirjailija Paula Nivukosken rikas kieli yhdistyy Tove Janssonin alkuperäiskuvituksiin.

Värikkäät käsityöt kutsuvat kevääseen – keveitä kesäneuleita, vallatonta virkkausta ja raikkaat retkilaukut22.3.2021 15:07:50 EET | Uutinen

Moreenin kesäiset käsityötkirjat kutkuttavat harrastajan mieltä ja inspiroivat kokeilemaan raikkaita malleja. Virpi Siiran viides omA KOPPA -kirja inspiroi muuntelemaan malleja. Lumi Karmitsan toivottu teos esittelee taas iloisen joukon leikkimielisiä neuleita. Villasukkiin ihastuneen ei tarvitse jäädä kesätauolle, sillä eteeriset pitsisukat toimivat myös lämpimämmillä säillä. Itse tehdyt laukut ja itse värjätyt langat ovat kesän inspiroivimpia projekteja.