Kämp-hotellikonsernin omistaja, bisnesmoguli Petter Stordalen esittää 10 elämänohjetta parempaan arkeen uutuuskirjassaan Vihdoinkin maanantai!

Parempi työelämä ei lähde empaattisemmasta pomosta, suuremmasta palkasta tai uudesta työsuhdeautosta. Se lähtee jokaisen omasta asenteesta. Pohjolan menestyneimpiin liikemiehiin lukeutuva Petter Stordalen jakaa uutuuskirjassaan Vihdoinkin maanantai! kymmenen parasta ohjettaan uljaaseen arkeen.

Petter Stordalen on värikäs ja räväkkä bisnesmoguli, joka Suomessa tunnetaan Kämp-hotellikonsernin omistajana. Hän lukeutuu Pohjolan menestyneimpiin liike-elämän vaikuttajiin. Hän on myös kolmen lapsen isä, joka syö yleensä kaviaaria lounaaksi.

Kirjassaan Vihdoinkin maanantai! hän jakaa henkilökohtaisella ja mutkattomalla tyylillään 10 tärkeintä ohjettaan uljaaseen arkeen ja tavoitteiden saavuttamiseen. Hänen elämäänsä on mahtunut suuria koetinkiviä, kuten vaimon äkillinen ja vakava sairastuminen ja hänen hotelliketjujaan ravistellut, koronan aiheuttama 80 % pörssikurssiromahdusSilti hän muistuttaa kirjassaan siitä, kuinka onnekkaita olemme, että ylipäätään saamme olla mukana tässä seikkailussa.

Stordalen käsittelee kirjassaan hyvin yksityiskohtaisesti myös Kämp Groupin ostamista ja siihen liittyneitä neuvotteluja suomalaisten kanssa

Bisnesmaailman toisinajattelijaelämänopit, kuten “Ole naiivi”, “Hyödynnä koko maailma” ja “Älä seuraa unelmiasi”, auttavat jokaista menestymään, mutta myös selviytymään elämän kriiseistä ja aikamme epävarmuudesta.

Petter A. Stordalen on norjalainen sijoittaja, kiinteistö­kehittäjä ja ympäristö­aktivisti. Hän on yksi maailman suurimmista hotelli­omistajista, joka tunnetaan bisnesmaailman toisin­ajattelijana.

Kirjan toinen tekijä on Ole-Martin Ihle, norjalainen kirjailija, toimittaja ja muusikko.

Arvostelukappaleet: arvostelukappale@otava.fi

Pdf-vedokset ja lisätiedot: adele.couavoux@otava.fi

Petter Stordalen. Kuva Julie Pike 2020.