Kansainvälinen bestseller: pahin vihollisesi elää sisälläsi!

Ryan Holidayn Irti egon vallasta (Basam Books 2020) on inspiroiva ja ajankohtainen muistutus nöyryyden ja itsevarmuuden vallankumouksellisesta voimasta kulttuurissamme, joka kaikin tavoin kannustaa egon pönkittämiseen.

”Ego on epätervettä uskoa omaan tärkeyteen. Ylimielisyyttä. Itsekeskeistä kunnianhimoa.”

Uskomukset omasta tärkeydestä, arvokkuudesta ja erillisyydestä estävät elämästä täyttä elämää. Ne tekevät epäonnistumisista tarpeettoman raskaita, antavat pelon ohjailla ja estävät oppimasta uutta.

Ryan Holidayn kansainvälinen bestseller Irti egon vallasta osoittaa, että egon vallasta vapautuminen on mahdollista. Tarvitsee vain harjoitella näkemään itsensä pienen välimatkan päästä - vahvistaa kykyään tarkastella asioita oman pään ulkopuolelta.

”Ego estää sinua saamasta sellaisia asioita, joita haluat, tai joita sinulla jo on, uutta taitoa, luovuutta, sujuvuutta työskentelyyn toisten kanssa sekä kestävien ja keskinäiseen avunantoon perustuvien suhteiden solmimista, puhumattakaan pitkäikäisyydestä tai menestyksen jatkumisesta. Se vieroksuu tilaisuuksia ja mahdollisuuksia. Se vetää puoleensa vihollisia ja erheitä. Se on kuin Skylla ja Kharybdis.”

Kirjoittajasta:

Ryan Holiday on amerikkalainen kirjailija ja markkinoinnin ammattilainen.

Arvostelukappaleet, haastattelupyynnöt:
Aino Salminen
aino@basambooks.fi

Myynti:
Jarkko Mali
jarkko@basambooks.fi

Basam Books on riippumaton yleiskustantamo. Meidät tunnetaan erityisesti kaunokirjallisten klassikoiden, unohdettujen kielialueiden, hyvinvointi- ja elämäntaitokirjallisuuden sekä runouden kustantajana.

Basam Books on Suomen Kustannusyhdistyksen jäsen.