Kansainvälistymiseen tähtäävä Vercon Oy on nyt VertoNordic Oy

Vercon Oy on suunnitellut ja valmistanut huoneistokohtaisia, etäluettavia vedenmittausjärjestelmiä vuodesta 2014 kaupallisella nimellään Verto. Verton vahva brändi on saanut yrityksen yhdenmukaistamaan nimensä vastaaman kaupallista nimeään ja tavoitettaan kansainvälistyä. Yrityksen virallinen toiminimi on nyt VertoNordic Oy.

- Nimenmuutoksen taustalla on selkeä strateginen valinta. Haluamme tuoda yrityksen nimessä esille Verton vahvan brändin. Uusi nimi kuvaa paremmin entisestään uudistuvaa ja monipuolistuvaa Verto tuote- ja palvelutarjontaamme sekä tukee tavoitettamme kansainvälistyä, kertoo VertoNordicin toimitusjohtaja Antti Salakka.

Nimenmuutos ei vaikuta tavoitettavuuteen, sillä muun muassa verkkosivut ja sähköpostiosoitteet pysyvät ennallaan. Myös y-tunnus pysyy samana. Suurin vaikutus nimenmuutoksella on laskutusasiakkaillemme, sillä maksun saajan nimi on jatkossa VertoNordic Oy. Kannustamme asiakkaitamme tilaamaan ympäristöystävällisemmän verkkolaskun. Apua laskuasioissa saat verkkosivuiltamme verto.fi/yhteystiedot tai sähköpostitse osoitteesta verto@verto.fi.

Verto on markkinoiden älykkäin vedenmittausjärjestelmä ja Euroopan johtava vedenkulutustiedon asiantuntija. VertoNordic Oy valmistaa ja myy huoneistokohtaisia, etäluettavia Verton vedenmittausjärjestelmiä yli 35 vuoden kokemuksella. Pääkonttorimme sijaitsee Sastamalassa ja meillä on toimipisteet Helsingissä, Tampereella ja Turussa.

Verto-kodeissa asuu yli 400 000 asukasta ja olemme Suomen markkinajohtaja. Verto on tunnettu palvelun korkeasta laadusta, nopeasta toimituksesta, ensiluokkaisesta asiakaspalvelusta ja asiantuntemuksesta. Verton vedenmittausjärjestelmät suunnitellaan ja valmistetaan Suomessa, siis täysin kotimainen huippupalvelu. Siksi sille on myönnetty Avainlippu.

Mitä saadaan, kun yhdistetään älyteknologia, vastuullisuus, suomalainen suunnittelu ja valmistus sekä paras työpaikka? Vastaus on VERTO12.9.2019 05:41:00 EEST | Tiedote