Kari Inkinen Pohjola Rakennus Group PRG Oy:n hallituksen jäseneksi

Diplomi-insinööri Kari Inkinen (s. 1957) on nimitetty Pohjola Rakennus Group PRG Oy:n hallituksen jäseneksi 21.03.2018 alkaen.
Kari Inkinen.

”Kari Inkisellä on pitkä kokemus asiakaslähtöisen toimintatavan kehittämisestä kiinteistöalalla. Olen erittäin iloinen, että hän aloittaa hallituksemme jäsenenä. Hänen osaamisensa asunto-, liike- ja toimitilarakentamisesta on arvokas lisä liiketoimintojemme kehittämiseen entistä asiakasystävällisemmäksi”, sanoo konsernijohtaja Juha Metsälä.

”Odotan mielenkiinnolla tulevaa työskentelyä kunnianhimoisen ja kasvavan rakennusliikkeen hallituksessa yhtiön kehittämiseksi”, sanoo Kari Inkinen.

Kari Inkinen on toiminut Sponda Oyj:n toimitusjohtajana 1.6.2005 lähtien, ja luopuu toimitusjohtajan tehtävästä kevään 2018 aikana.

Pohjola Rakennus -konsernin hallituksen varsinaisina jäseninä jatkavat Jukka Terhonen (puheenjohtaja), Juha Metsälä (varapuheenjohtaja), Kim Gran, Hannu Tarkkonen ja Erkka Valkila. Varajäseninä jatkavat Carita Metsälä, Christian Metsälä ja Henrik Metsälä.

Lisätietoja:

Juha Metsälä, Pohjola Rakennus Group PRG Oy, konsernijohtaja, p. 041 4590 600, juha.metsala@pohjolarakennus.fi

Kari Inkinen, p. 040 040 2653, kari.inkinen@sponda.fi

Kari Inkinen.

Televisiokatu 4

020 7759 600http://www.pohjolarakennus.fi

Pohjola Rakennus-konserni on projektinjohtomallilla toimiva rakennusliike sekä aluesuunnittelun ja kiinteistökehittämisen asiantunteva kumppani. Pohjola Rakennus on rakentanut yli 10 000 kotia, ja se kuuluu suurimpiin asuntorakentajiin Tampereen, Turun ja Jyväskylän alueella. Lisäksi Pohjola Rakennus toteuttaa liike-, tuotanto- ja toimitiloja, infra- ja peruskorjauskohteita. Konserni työllistää yhteensä noin 3000 henkilöä, joista omaa henkilökuntaa on noin 200. Konsernin tavoitteena on olla johtava asuntorakentaja toiminta-alueillaan. www.pohjolarakennus.fi