Readme.fi Oy

Karita Tykän uutuuskirja tarjoaa ravintoa sekä keholle että mielelle

Rakkaudella Karita -blogistaan tunnetun vaikuttaja-hyvinvointivalmentaja Karita Tykän suosittu Hyvä elämä -kirjasarja on saanut jatkoa. Uudessa teoksessa Hyvä elämä – Ravintoa keholle ja mielelle lukijat vapautetaan dieettien kahleista ja viedään herkullisen ruoan sekä kokonaisvaltaisesti hyvinvoivan kehon matkalle. Lähes 500-sivuinen kirja tulee saataville myös äänikirjojen suoratoistopalveluihin.

Elämäntapamme ja erityisesti syömämme ravinto näkyvät koko olemuksessamme ja energiatasossamme. Nauttimamme ruoka ylläpitää ja hoitaa suolistomme ja ruoansulatuksemme kautta paitsi koko kehoamme, myös mieltämme – kokonaisvaltaisesti hyvinvoivan kehon perusta onkin siinä, millaista ravintoa sille valitsee tarjota.

Dieetistä toiseen sinkoilu, tunnesyöminen, syyllisyys ruoan äärellä ja kehon viestien kadottaminen ovat nykymaailmassa monelle arkipäivää. On vaikea toimia oman kehonsa parhaaksi, jos ei osaa kuunnella, mitä se kaipaa, saatikka tulkita sen sanomaa.

Hyvä elämä - Ravintoa keholle ja mielelle on ainutlaatuinen teos, jossa käsitellään sekä kehoa että mieltä vahvasti toisiinsa sitoutuneena kokonaisuutena ravinnon näkökulmasta. Omakohtaisessa kirjassaan Karita jakaa lukijoidensa kanssa omat oppinsa, oivalluksensa ja työkalunsa kohti ruokavalioista ja syyllisyydestä vapautumista. Ravintoa keholle ja mielelle tarjoaa nimensä mukaisesti tietoa, kokemuksia, ajatuksia ja pohdittavaa ravinnosta ja syömisestä sekä herkullisia, jokaiseen ruokavalioon sopivia reseptejä omaan keittiöön kokeiltavaksi.

Hyvä elämä – Ravintoa keholle ja mielelle julkaistaan myös äänikirjana.

Tutustu kirjaan: https://www.readme.fi/kirja/hyva-elama-ravintoa-keholle-ja-mielelle-rakkaudella-karita/

Arvostelukappaleen tilaus: paivi.hertel@readme.fi

Readme.fi Oy