Karita Tykän uutuuskirja tarjoaa ravintoa sekä keholle että mielelle

Rakkaudella Karita -blogistaan tunnetun vaikuttaja-hyvinvointivalmentaja Karita Tykän suosittu Hyvä elämä -kirjasarja on saanut jatkoa. Uudessa teoksessa Hyvä elämä – Ravintoa keholle ja mielelle lukijat vapautetaan dieettien kahleista ja viedään herkullisen ruoan sekä kokonaisvaltaisesti hyvinvoivan kehon matkalle. Lähes 500-sivuinen kirja tulee saataville myös äänikirjojen suoratoistopalveluihin.

Elämäntapamme ja erityisesti syömämme ravinto näkyvät koko olemuksessamme ja energiatasossamme. Nauttimamme ruoka ylläpitää ja hoitaa suolistomme ja ruoansulatuksemme kautta paitsi koko kehoamme, myös mieltämme – kokonaisvaltaisesti hyvinvoivan kehon perusta onkin siinä, millaista ravintoa sille valitsee tarjota.

Dieetistä toiseen sinkoilu, tunnesyöminen, syyllisyys ruoan äärellä ja kehon viestien kadottaminen ovat nykymaailmassa monelle arkipäivää. On vaikea toimia oman kehonsa parhaaksi, jos ei osaa kuunnella, mitä se kaipaa, saatikka tulkita sen sanomaa.

Hyvä elämä - Ravintoa keholle ja mielelle on ainutlaatuinen teos, jossa käsitellään sekä kehoa että mieltä vahvasti toisiinsa sitoutuneena kokonaisuutena ravinnon näkökulmasta. Omakohtaisessa kirjassaan Karita jakaa lukijoidensa kanssa omat oppinsa, oivalluksensa ja työkalunsa kohti ruokavalioista ja syyllisyydestä vapautumista. Ravintoa keholle ja mielelle tarjoaa nimensä mukaisesti tietoa, kokemuksia, ajatuksia ja pohdittavaa ravinnosta ja syömisestä sekä herkullisia, jokaiseen ruokavalioon sopivia reseptejä omaan keittiöön kokeiltavaksi.

Hyvä elämä – Ravintoa keholle ja mielelle julkaistaan myös äänikirjana.

Tutustu kirjaan: https://www.readme.fi/kirja/hyva-elama-ravintoa-keholle-ja-mielelle-rakkaudella-karita/

Arvostelukappaleen tilaus: paivi.hertel@readme.fi

Torstaina ilmestyvä uutuuskirja Äitivuosi kannustaa omannäköiseen äitiyteen22.3.2021 10:00:00 EET | Tiedote

Äitiys ja pikkulasten vanhemmuus ovat olleet viime aikoina pinnalla. Suomessa on koettu huolta syntyvyyden laskusta ja pohdittu syitä sen takana. Syiksi on arveltu muun muassa nuorten aikuisten käsityksiä vanhemmuudesta: negatiiviset mielikuvat pikkulapsiarjen kuormittavuudesta ja vanhemman vastuusta saavat lykkäämään lasten hankkimista. Samaan aikaan mediassa puhutaan paljon tasa-arvoisesta vanhemmuudesta ja perhevapaiden uudistamisesta. Myös #metoo-liike muuttaa äideille varattuja rooleja ja äitiyden kokemusta.

Imitaattori Jarkko Tammisen rakastetut hahmot naurattavat nyt äänikirjana2.12.2020 11:15:58 EET | Tiedote

Imitaattori Jarkko Tammisen äänikirja Sen seitsemän veljestä on satiiri Seitsemästä veljeksestä, jotka seikkailevat hullussa nyky-Suomessa. Veljekset Frederik, Sauli, Tami, Jorma, Matti, Andy ja Kimi tapaavat hurjilla reissuillaan julkkiksia ja kaiken maailman eliittiä. Käänteitä syntyy, kun maailma on muuttunut, mutta miehet ei. ”Painomustekin punastuu tällaista kohellusta, eikä tätä voida kääntää millekään sivistyskielelle!”