Kasvu Open Karnevaali järjestetään koronasta huolimatta

Moni syksyn tapahtumista on siirretty tai jouduttu perumaan. Kasvu Openilla päätimme kuitenkin pitää kiinni tapahtumastamme, joten veimme Karnevaalin digiin. Digitaalinen kasvuyritystapahtuma Kasvu Open Karnevaali järjestetään 27.-29.10.2020. Tapahtuma on kaikille avoin ja maksuton.

Kasvu Open Karnevaalin kolmipäiväinen tapahtumapaketti sisältää muun muassa:

• asiantuntijawebinaareja,
  • livestreamiä digilavalta,
  • kaikille avoimia teemapöytiä ja
  • Kasvu Open - vuoden kasvuyritysten valinnan.

Katso koko ohjelma.

Kasvu Open Karnevaali järjestetään tänä vuonna ensimmäistä kertaa digissä. Tule katsomaan, mille tulevaisuuden yritystapahtumat voivat näyttää. Käytössä BRELLA -verkostoitumistyökalu ja digitaalinen HOWSPACE-alusta.

Tapahtumassa mukana kauden 2020 Kasvu Open -yritykset, sparraajat, valtakunnalliset Kasvu Open -kumppanit, Kasvu Open Kasvupolku-kumppanit sekä paljon kasvun rahoittajia, sijoittajia ja asiantuntijakontakteja.

LATAA MATERIAALIA TÄSTÄ (Linkki Kasvu Open -materiaalipankkiin.).

ILMOITTAUDU KASVU OPEN KARNEVAALIIN (Linkki ilmoittautumissivulle.)

LISÄTIEDOT:

Katariina Kovakoski, vastaava tuottaja
katariina.kovakoski@kasvuopen.fi

Kasvu Openin valtakunnalliset kumppanit ovat: Nordea, DNA, TT-säätiö, Technopolis, MarkkinointiAkatemia, Innovestor, Keski-Suomen Liitto, Business Jyväskylä, Varma, Kauppalehti, Isku, KPMG, Kauppakamari, Kitee, Rastor-instituutti, If, AWS ja Salesforce.