Kasvu Open Karnevaali – Suomen vanhin kasvuyritystapahtuma jälleen livenä

Kasvu Open Karnevaali on kaikille avoin ja maksuton kasvuyritystapahtuma, jonka järjestää Kasvu Open.
Kasvu Open Karnevaali 3.11.2022, Jyväskylässä.

Kasvu Open Karnevaalin 2022 teema on rehellinen: Skippaa pönötys! Haluamme järjestää tapahtuman, jossa ihmiset voivat elää hetkessä, nauttia liveohjelmasta sekä satunnaisista ja sovituista kohtaamisista.

Ohjelmassa on Vuoden kasvuyritysten valinnan lisäksi mm.  Design Forum Finlandin tuottama Design Forum Talk, jossa puhujana on Eka Ruola. Hän yksi Suomen tunnetuimmista ja palkituimmista luovista johtajista, brändistrategeista ja markkinoinnin asiantuntijoista.

Tapahtuman satunnaisia ja sovittuja kohtaamisia tukee Deitti. Deitti on perinteinen tapa kohdata kiinnostava asiantuntija: Valitse deitti tapahtuman ohjelmasta ja mene jutulle. Ihanan vanhanaikaista!

Kasvu Open Karnevaali 3.11.2022 Jyväskylässä, Tanssisali Lutakossa.
Ilmoittaudu mukaan! Paikkoja rajoitetusti.

KUKA VIE VUODEN KASVUYRITYS -TITTELIN?

Kasvu Open Karnevaali kerää yhteen sadat kotimaisen kasvuyritysskenen toimijat: yrittäjät, sparraajat, kumppanit ja muut sidosryhmät. Tapahtuman kohokohta on Vuoden kasvuyritysten valinta.

Kasvu Open Karnevaali järjestetään, koska uskon, että yritysten kasvusta ja onnistumisista iloitsemista ei voi olla liikaa. Siksi haluamme muun muassa nostaa esille Vuoden kasvuyritykset: yrittäjät ja tiimit. He osoittavat minusta sinnikkyydellään ja kunniahimollaan esimerkkiä muille yrittäjille ja tuovat positiivista viestiä yrittäjyydestä, Kasvu Openin toimitusjohtaja Jaana Seppälä sanoo.

Vuoden kasvuyrityksiksi vuonna 2021 valittiin tamperelainen Unikie ja savonlinnalainen Luomoa.

Kasvu Open Karnevaalin kumppanit ovat Nordea, Business Jyväskylä, If, BioPaavo by JAMK, Keski-Suomen liitto, KPMG, KPY, Technopolis, Staffpoint Executive, Varma, Yksityisyrittäjän säätiö, DNA ja Design Forum Finland.

Inka-Sofia Hokkanen
inka-sofia.hokkanen@kasvuopen.fi

Kasvu Open Karnevaali 3.11.2022, Jyväskylässä.
Kasvu Openin toimitusjohtaja Jaana Seppälä (oik.) uskoo, että yritysten  onnistumisista iloitsemista ei voi olla liikaa.
Kasvu Openin toimitusjohtaja Jaana Seppälä (oik.) uskoo, että yritysten onnistumisista iloitsemista ei voi olla liikaa.

Kasvu Open tarjoaa palveluja kasvuhaluisille yrityksille. Visiomme on auttaa jokaista suomalaista yritystä tavoittamaan omat hullunrohkeat unelmansa.

Kasvu Openin valtakunnalliset kumppanit ovat: Nordea, Business Jyväskylä, If, Keski-Suomen Liitto, KPMG, KPY, Staffpoint Executive, Technopolis, Varma ja Yksityisyrittäjän säätiö.