Kasvu Openin omistajaosakas Kasvun Roihu Innovestorin omistukseen

Innovestor on ostanut Kasvu Openin omistajaosakas Kasvun Roihu Oy:n osakkeet. Yrityskaupan myötä Kasvun Roihusta tuli Innovestor Oy:n tytäryhtiö, Innovestor Ignite.

Aikaisen vaiheen pääomasijoittaja, suora kanssasijoituspalvelu ja kasvuohjelmien rakentaja Innovestor on ostanut Kasvu Openin omistajaosakas Kasvun Roihu Oy:n osakkeet.

Yrityskaupan myötä Kasvun Roihusta tuli Innovestor Oy:n tytäryhtiö, Innovestor Ignite. Ignite -tiimin kokoonpano, toiminta ja missio pysyy samana jatkossakin, eli edelleen toteuttaa kasvuyrityksiä ja kumppaneita yhdistäviä korkeatasoisia kasvuohjelmia

Kasvun Roihun sulautuminen Innovestor Igniteksi ja osaksi Innovestoria on myös Kasvu Openille mahdollisuus palvella kasvuyrityksiä paremmin. Innovestorin läsnäolo Kasvu Openin yhtenä osakkaana ja Kasvupolkujen palveluntuottajana skaalaa kasvuyritysten kasvun mahdollisuuksia muun muassa kansainvälisille markkinoille. Innovestorin tarjoamat kasvuohjelmat voivat olla monelle kasvuyritykselle ponnistulauta kansainvälisille markkinoilleKasvu Openin toimitusjohtaja Jaana Seppälä sanoo.

Kasvun Roihun entinen ja Innovestor Igniten nykyinen toimitusjohtaja Matti Härkönen kokee yhtenä Kasvun Roihun perustajista ylpeyttä siitä, mitä yritys on saavuttanut viimeisen viiden vuoden aikana.

-Tämä kuluneen vuoden intensiivinen kumppanuus Innovestorin kanssa vakuutti minut siitä, että me kaikki jaamme samat tavoitteet ja sitoumukset pyrkiessämme auttamaan kasvuyrityksiä menestymään, olipa kyse sitten pääomasta, tietotaidosta tai verkostoista. Siksi tämä oli luonnollinen askel meille, toteaa Härkönen.

Yrityskaupan myötä Kasvu Open Oy:n osakkaita ovat enemmistöosuudella Keski-Suomen kauppakamari, sekä osakkaat Jyväskylän kaupunki, Innovestor Ignite Oy sekä Aava & Bang Oy.

Lue Innovestorin tiedote tästä.

LISÄTIEDOT

Jaana Seppälä, toimitusjohtaja, Kasvu Open Oy
jaana.seppala@kasvuopen.fi, +358 050 304 6794

Matti Härkönen, toimitusjohtaja, Innovestor Ignite Oy
matti.harkonen@innovestor.fi,  +358 40 578 2688

Kasvu Open on Suomen suurin, kaikille pk-yrityksille avoin ja maksuton kasvun sparrausohjelma. Mukaan sparraukseen voi hakea yrityksen liikevaihdosta, toimialasta, sijainnista tai iästä riippumatta.

Olemme kasvaneet pienestä pilottihankkeesta koko Suomen kattavaksi ja koko kasvuyrityskentän läpäiseväksi toimijaksi. Tavoitteemme on sytyttää kasvukipinä sellaisissakin yrityksissä, joissa sitä ei vielä ole.

Svenolof Karlsson Kasvu Open Karnevaalin pääpuhujaksi26.9.2019 10:00:26 EESTTiedote

Kirjailija, journalisti ja viestintäkonsultti Svenolof Karlsson on matematiikasta kiinnostunut humanisti, joka on työskennellyt toimittajana Ruotsissa ja Suomessa sekä muun muassa Pohjoismaiden neuvoston julkaisupäällikkönä ja Journalistgruppenin asiakasryhmäpäällikkönä. Tällä hetkellä Karlsson työskentelee oman yrityksensä puitteissa sekä Suomessa että Ruotsissa, ja avustaa asiakkaita strategisessa neuvonnassa ja viestinnässä. Kysymykseen, mitä opittavaa meillä on ruotsalaisilta, Karlssonilla on napakka vastaus. - Älä pidä ruotsalaisia kummallisena kansana. Heidän etunaan on, etteivät he kysele titteleitä ja että heidän on vaikea sanoa ei. Tartu tilaisuuteen, ole oma itsesi ja rakenna henkilökohtaista suhdetta. On ihan ok olla suomalaisen erilainen. Karlsson on kirjoittanut tai toimittanut noin 50 kirjaa, joiden aiheina ovat muun muassa elinkeinoelämän historia, televiestintä, johtajuus sekä seikkailut vuorilla ja merillä. Karlssonille on myönnetty Suomen Leijonan ritarikunnan ritarim